اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

حلقه‌های صالحین بهترین فرصت تعمیق ولایت‌مداری در جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی حلقه‌ صالحین بهترین فرصت تعمیق ولایت‌مداری در جامعه است.

حلقه‌های صالحین بهترین فرصت تعمیق ولایت‌مداری در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل تاجی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دبیر حلقه صالحین در دبیرستان نمونه پژوهش شهرکرد اظهار داشت: طرح حلقه‌های صالحین نوعی پیوستگی و هم‌افزایی را در جامعه فراهم کرده و افراد را برای فراگرفتن اصول و مبانی دینی و فرهنگی به خوبی آماده می‌کند.

وی، طرح حلقه‌های صالحین را از جلوه‌های انسجام در جامعه دینی دانست و افزود: پیگیری طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین با لبیک‌گویی به ندای ولایت فضای دلنشین و دلچسبی ایجاد می‌کند که هرکس از آن بهره‌مند گردد در دنیا و آخرت رستگار می‌شود.

تاجی ادامه داد: هرکس عمل صالحی به شرط ایمان، باور و اعتقاد انجام ‌دهد حیات طیبه نصیبش می‌شود که نه تنها در این دنیا بلکه در آخرت نیز نزد پروردگار اجری بزرگ دارد.

معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: بسیجیان نیز همانند سایر اقشار و گروه‌های جامعه باید در تحقق این شعار کوشا باشند و با تمام وجود این ندای ولایت را درک کنند و در این راستا گام بردارند.

تاجی تصریح کرد: تمسک علمی و عملی به آموزه‌های قرآن و دین و پیوند زدن آن به ولایت می‌تواند افراد را در پیمودن این مسیر کمک بزرگی کند.

وی حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام را از مهم‌ترین وظایف دانش‎آموزان بسیجی دانست و گفت: ما وارث نظامی هستیم که برای به دست آوردن آن خون‌های بسیاری اهدا کردیم پس مسئولیت و ماموریت سنگینی برعهده داریم که باید برای انجام آن تمام توان خود را به کار گیریم.

تاجی خاطرنشان کرد: باید از لحظه لحظه‌های عمر و فرصت‌های مناسبی که خداوند در اختیار ما قرار می‌دهد به بهترین نحو در راه حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام بهره بگیریم که حلقه‌های صالحین یکی از این فرصت‌هاست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول