اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه سلمان سیستان‌‌وبلوچستان:

در طرح صالحین همه باید مطیع محض اسلام باشند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه سلمان سیستان‌‌وبلوچستان گفت: در طرح شجره طیبه صالحین باید همگان مطیع محض اسلام و پیامبر اسلام باشند.

در طرح صالحین همه باید مطیع محض اسلام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب لک‌زایی بعد از ظهر امروز در نشست سرمربیان حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین (حلقه بسیجی شهید مصطفی جنگی‌زهی) که به همت معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه در مرکز آموزشی شهید حسینعلی عالی برگزار شد، اظهار داشت: همه کسانی که از هر قشری عضو بسیج می‌شوند باید عضو طرح صالحین باشند.

وی افزود: طرح شجره طیبه صالحین به همت سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور در حال اجراست و هر سال به برکات این طرح افزوده می‌شود.

دبیر حلقه‌های شجره طیبه صالحین سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: برنامه‌های متعددی در سال 91 برای ستاد شجره صالحین ابلاغ شده است که مهم‌ترین این برنامه‌ها، یادواره شهدا و توجه به خانواده شهدا، تداوم اردوی راهیان نور (هجرت قشر جوان به مناطق عملیاتی)، اجرای طرح صالحین، اجرای کلاس‌های امر به معروف و نهی از منکر است.

لک‌زایی ادامه داد: طرح صالحین باید بتواند بینش آحاد بسیجیان را از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی افزایش دهد و در تمام ابعاد به گونه‌ای آمادگی پیدا کنند که بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی گفت: در طرح شجره طیبه صالحین باید به این نتیجه رسید که همه باید مطیع محض اسلام و پیامبر اسلام و مطیع ولایت‌فقیه باشند و اطاعت‌پذیری مطلق داشته باشند.

*سیستان‌‌وبلوچستان رتبه نخست حلقه‌های صالحین را داراست

دبیر جلسه نشست سر مربیان حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: تعداد 200 حلقه از مربیان و 20 حلقه از سر مربیان در استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام گرگیچی افزود: از سال 88، حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین در استان تشکیل شده و در این دو ساله تعداد 5 هزار حلقه در استان آغاز به فعالیت کرده‌اند که رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: امسال تمام تمرکز خود را برای کیفی‌سازی و گسترش حلقه‌های صالحین (تشیع و تسنن) انجام می‌دهیم که استقبال خوبی از طرف اهل سنت و شیعه شده است.

دبیر جلسه نشست سر مربیان حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین گفت: تعداد 20 حلقه برای سرمربیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین فعال است که با حضور امامان جمعه استان و مولوی‌های سرشناس استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول