اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تقویت مأموریت‏‌های بسیج در جامعه

فرمانده سپاه شاهرود از حلقه‏‌های صالحین سرکشی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود با هدف تبیین و تقویت مأموریت‏‌های بسیج از حلقه‏‌های صالحین پایگاه‏‌های بسیج شاهرود بازدید کرد.

فرمانده سپاه شاهرود از حلقه‏‌های صالحین سرکشی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در جمع بسیجیان با تاکید بر اجرای هدفمند و منظم جلسات صالحین و هیئت‏‌های امر به معروف در پایگاه‏‌ها گفت: باید بدانیم که خودسازی با حضور در حلقه‏‌های صالحین انجام می‏‌شود و دگرسازی با تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف و فعالیت هدفمند آنها انجام می‏‌شود پس باید این دو مقوله مهم را مدنظر قرار داد.

مطهری با بیان اینکه باید از بیانات رهبری و امام و وصیت و زندگینامه شهدا در حلقه‏‌های صالحین بهره گرفت، افزود: چراغ راه ما در مسیر پر پیچ و خم زندگی و به خصوص در عرصه حاضر سیره شهداست و باید قشر جوان و نوجوان را بیشتر با شهدا آشنا کرد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود با تاکید بر برگزاری جلسات متنوع و هدفدار صالحین افزود: ما فقط برگزاری یک جلسه محدود با سخنانی تکراری و کلیشه‏‌ای نمی‏‌خواهیم، بلکه باید در برگزاری حلقه‏‌ها تنوع مطالب و موقعیت و همچنین شادابی و پویایی را مدنظر قرار داد تا بتوان با جذب جوانان و نوجوانان راه درست را به آنان نشان داد.

مطهری افزود: برای آماده‏‌سازی مقدمات ظهور به سربازی آماده و مخلص نیاز داریم و باید از دل همین حلقه‏‌های صالحین این نیروها را ساخت و استخراج کرد چراکه کسی که در حلقه صالحین فعالیت می‏‌کند خودسازی را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: کسی که خود را شناخت و ساخت مطمئناً جامعه را بهتر شناخته و برای کمک به جامعه تلاش خواهد کرد و تلاش برای ساختن جامعه تلاش برای ظهور منجی است و این مسیر باید به دقت انجام شود.

در این دیدارها مسئولان حلقه‏‌های صالحین و فرماندهان پایگاه‏‌ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهتر این جلسات ارائه کردند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود در سرکشی از پایگاه‏‌های بسیج امام خامنه‌ای، امام جمعه صادق (ع) و قدس شاهرود از نزدیک با فعالیت‏‌های حلقه‎های صالحین این پایگاه‎ها آشنا شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول