اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه قائم آل‌ محمد(عج) سمنان

کانون جوانان بسیجی حلقه‏‌های صالحین در شاهرود راه‏‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: کانون بسیج جوانان شاهرود، در راستای تاکید بر تقویت حلقه‏‌های صالحین با تغییر نوع فعالیت به کانون جوانان بسیجی حلقه‏‌های صالحین تبدیل شد.

کانون جوانان بسیجی حلقه‏‌های صالحین در شاهرود راه‏‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در گردهمایی مسئولان طرح صالحین و هیئت‏‌های امر به معروف شهرستان شاهرود که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تمام امکانات سپاه و بسیج در اختیار بسیجیان است.

وی گفت: برای اینکه حلقه‏‌های صالحین قوی داشته باشیم، از امروز کانون بسیج جوانان شاهرود با تغییر نوع فعالیت به کانون جوانان بسیجی حلقه‏‌های صالحین تبدیل شد و تمام امکانات این کانون در اختیار بسیجیان عضو حلقه‏‌های صالحین است.

مطهری گفت: اعضای حلقه‏‌های صالحین با کسب معرفت و بصیرت باید مهارت و دانش خود را نیز ارتقا دهند و این کانون بهترین مکان برای این کار است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: تلاش می‏‌کنیم تا در این کانون استعدادهای حلقه‏‌های صالحین را در مهارت‏‌های مختلف رایانه، نجوم، رباتیک و هنرهای مختلف دستی و تجسمی بارور کنیم.

یکی از فرماندهان بسیج نیز گفت: جلسه هیئت امر به معروف روستای ابر شاهرود نیز برای حضور در جشن نغمه‏‌های طبیعت این روستا برگزار شد.

علی غلامی اظهار داشت: همایش نغمه‏‌های طبیعت برای سومین سال پیاپی برای معرفی جاذبه‏‌های جنگل ابر شاهرود به همت سازمان میراث فرهنگی برگزار می‏‌شود.

وی افزود: به همین منظور برای حفظ نظم و شئون اسلامی و برگزاری برنامه‏‌های جانبی، بسیجیان حضور تاثیرگذاری در مراسم دارند.

غلامی با اشاره به اینکه هنگام برگزاری این‏‌گونه جشن‏‌ها در محیط روستا، مردم و جوانان از سراسر استان و کشور حضور دارند، خاطرنشان کرد: برای کنترل وضع برگزاری و رعایت شئون اسلامی این جشن باید تمهیدات لازم را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: هیئت امر به معروف باید برای جلوگیری از هرج و مرج و اختلاط زن و مرد تلاش کنند تا جشن به اهداف پیش‏‌بینی شده برسد و شرکت‏‌کنندگان به خصوص خانواده‏‌ها از این همایش در طبیعت لذت ببرند.

غلامی با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی گسترش معنویات و اخلاقیات در جامعه و جلوگیری از فساد در جامعه است، افزود: با توجه به فشار دشمنان و ایستادگی ملت برابر تهاجم فرهنگی غرب که همان گسترش فساد در جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان است، باید تلاش شود تا در این همایش با انجام برنامه‏‌های تاثیرگذار فرهنگی در کنار برگزاری جشنی شاد، این کار فرهنگی نظام اسلامی، محلی برای گسترش و تبلیغ فرهنگ غرب در جامعه نشود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول