اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نوشهر خبر داد

ساماندهی بسیجیان در قالب طرح صالحین

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: براساس ساختار سال گذشته همه اعضای بسیج باید در حلقه صالحین سازماندهی شوند.

ساماندهی بسیجیان در قالب طرح صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی رسولی صبح امروز در مراسم معارفه مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر گفت: شجره طیبه صالحین به دنبال نظام تربیتی بصیرتی است و بنابراین نخستین ماموریت ما در زمینه فرهنگی است.

فرمانده سپاه نوشهر بیان داشت: براساس ساختار سال گذشته همه اعضای بسیج باید در حلقه صالحین سازماندهی شوند که بخشی از این سازماندهی در سال گذشته در رده‌های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و میانسالان نیز انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حضوری فعال دارد، گفت: هر پایگاه مقاومتی که 200 نفر عضو بسیجی داشته باشد می‌تواند یک گردان عاشورا تشکیل دهد.

عضو شورای مرکزی کانون بسیج هنرمندان نوشهر نیز در سخنانی ابراز داشت: امیدواریم در راه خدمتگزاری، توصیه‌های دینی را مبنای کار خود قرار دهیم و بدانیم که مسئولیت یک امانت است و امانت هم روزی تحویل دیگری می‌شود.

بابک شمس‌ناتری افزود: همه کسانی که دغدغه فرهنگ بسیجی دارند باید به گونه‌ای تدبیر کنند تا در احیای این فرهنگ ناب اعتلای فرهنگ و هنر متعهدانه را داشته باشیم.

شمس‌ناتری با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان داشت: در مواجهه با این جنگ نرم، ابزار فرهنگ و هنر در کنار وحدت، همدلی و یکپارچگی هنرمندان می‌تواند اثرگذار باشد و زمانی که می‌گوییم ولایتمدار هستیم باید در عمل ولایتمداری را اثبات کنیم.

وی تصریح کرد: این انتصاب در واقع حرکت خوب و پسندیده است و باید با همراهی هنرمندان بسیجی تکمیل شود و همه وارد میدان شویم تا اقدامات فرهنگی و هنری موثر و قابل توجه باشد.

عضو شورای مرکزی کانون بسیج هنرمندان متذکر شد: فرهنگ و هنر نوشهر دارای فرهنگی غنی و ظرفیت‌‌های کم نظیری است و اهالی فرهنگ و هنر باید با مشارکت خود حضوری ارزشمند در جشنواره‌ها و سیار برنامه‌های استانی رقم بزنند.

به گزارش فارس، درپایان این مراسم از زحمات رویانیان مسئول سابق کانون بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر تقدیر و مریم زندی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر معارفه شد.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول