اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود:

طرح صالحین با هدف خودسازی جوانان اجرا می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: طرح صالحین با هدف خودسازی بسیجیان برگزار می‎شود چراکه تا خودسازی نشود، نمی‏‌توان جامعه را ساخت.

طرح صالحین با هدف خودسازی جوانان اجرا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شاهرود با تاکید بر موضوعات راهبردی سازمان بسیج در پایگاه‏‌ها و حوزه‏‌های مقاومت اظهار داشت: تا خودسازی نکنیم، نمی‏‌توانیم جامعه را بسازیم.

وی گفت: نظام صالحین و هیئت‏‌های امر به معروف از اصلی‏‌ترین برنامه‏‌های سازمان بسیج است و باید همه تلاش کنند تا این برنامه‏‌ها به نحوه شایسته و تاثیرگذار در جامعه اجرا شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: جلسات صالحین در پایگاه‏‌ها با هدف خودسازی بسیجیان برگزار می‎شود و مسئولان صالحین باید در جهت ارتقای کمی و کیفی این جلسات و جذب افراد بیشتر به این حلقه‎ها تلاش کنند.

مطهری تصریح کرد: وقتی ما خود را در بسیج ساختیم، می‏‌توانیم دیگران و محله و جامعه خود را بسازیم و تاثیرگذار باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید تلاش کنیم تا با اعمال و رفتار خود در راه ساختن جامعه گام برداریم و با انجام برنامه‏‌های فرهنگی و با خلق حسن در راستای جذب جامعه به سوی خود اقدام کنیم.

مطهری با تاکید بر محوریت مساجد در برنامه‏‌های بسیج افزود: باید امام جماعت مسجد رکن اصلی برنامه‏‌های بسیج و به خصوص هیئت‎های امر به معروف باشد و با هدایت صحیح و استفاده درست از این وزنه در مسجد بتوانیم از حمایت‏‌ها و هدایت‏‌های او بهره لازم را ببریم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: باید معضلات و منکرات محله و پیرامون مسجد را شناسایی کرد و با برنامه‏‌ریزی درست و ایجاد انگیزه در افراد محله برای تذکر لسانی در صدد محو این منکرات در جامعه پیرامون پایگاه و مسجد باشیم.

وی گفت: دشمن دائماً در حال تلاش است تا ضربه‏‌ای به نظام اسلامی بزند و ما نیز باید همیشه آماده برای دفاع و مقابله با این تهدیدات باشیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول