اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

نظام صالحین سنگر دفاعی برابر هجمه علیه هویت ملی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: نظام صالحین سنگر دفاعی مستحکم برابر هجمه استکبار علیه هویت ملی و به خصوص جوانان است.

نظام صالحین سنگر دفاعی برابر هجمه علیه هویت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش‌ازظهر امروز جمعه در جلسه مربیان نظام صالحین سپاه شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل حلقه‏‌های صالحین در بسیج توسط سازمان بسیج مستضعفین با تدبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی رخ داد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: این اقدام انجام شد تا در خلأ فرهنگی جامعه پر شود و در مقابل هجمه‏ سراسری دشمنان این جلسات سدی دفاعی و محکم برابر این حملات نامرئی باشد.

مطهری با اشاره به فعالیت‏‌های حلقه صالحین و تاکید بر هدفمند بودن آنها گفت: هدف نخست در این حلقه‏‌ها، جذب نسل جوانان و سپس هم‏دل و همراه کردن آن با موضوعات اخلاقی دینی و اعتقادی است و تلاش همه‏ دست‏‌اندرکاران این است که بتوان نسلی با نشاط و با معرفت و بصیرت تربیت کرد.

وی با تشکر از امام جمعه شاهرود که سرمربی‏گری این طرح در شهرستان را بر عهده گرفته است، تاکید کرد: امید داریم این حلقه‏‌ها به سرعت در تمام شهرستان از مسجد و مدرسه و دانشگاه تا حوزه‏‌ها و ادارات گسترش روزافزون یابد و بتوانیم استفاده لازم را از این حلقه‏‌ها برای پشتوانه‏‌سازی انقلاب ببریم.

حجت‏‌الاسلام علیرضا اسکندرپور مسئول تربیت و آموزش سپاه شاهرود نیز در این جلسه با ارائه گزارشی گفت: با برنامه‏‌ریزی‏‌های انجام شده قرار است تا هیئت عاشقان ولایت نظام صالحین سپاه ناحیه شاهرود متشکل از سرگروه‏‌ها، مربیان و متربیان برتر حلقه‏‌های بسیج اقشار برای تبادل دیدگاه‏‌ها و رفع شبهات اعتقادی و بصیرتی اعضا به صورت ماهانه در سال جدید با رویکرد بصیرت‌افزایی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول