اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

برپایی حلقه‌های صالحین نشاط مضاعفی برای خدمت ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: برگزاری جلسه حلقه‏‌های صالحین و جمع شدن نیروهای سازندگی دور همدیگر باعث تجدید روحیه و ایجاد نشاط مضاعف برای خدمت می‏‌شود.

برپایی حلقه‌های صالحین نشاط مضاعفی برای خدمت ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین بذرکار صبح امروز در همایش و کارگاه آموزشی مسئولان بسیج سازندگی پایگاه‏‌ها و حوزه‎های سپاه شاهرود اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل بسیج مردمی، خدمت به انقلاب و جامعه‏ اسلامی است.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج سازندگی سپاه در راه خدمت‎رسانی به مردم، به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و به عمران و آبادنی مناطق محروم همت گماشت.

بذرکار افزود: هرکس در طرح هجرت شرکت می‏‌کند هدفش رضایت الهی و خدمت به خلق است و این بالاترین ارزش‏‌ها و ثواب‏‌ها در جامعه است و باید تلاش کنیم خدمت‏‌رسانی و کمک به هم‏‌نوع را در جامعه تقویت و گسترش دهیم.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در کنار خدمت‏‌رسانی و کمک به هم‏‌نوع افراد شرکت‌کننده در این طرح باید اشتیاق و انگیزه داشته باشند، اظهار داشت: برگزاری جلسه حلقه‏‌های صالحین و جمع شدن نیروها دور همدیگر باعث تجدید روحیه و ایجاد نشاط مضاعف برای خدمت می‏‌شود.

فرمانده حوزه خاتم‏‌الانبیای شاهرود نیز در این جلسه اظهار داشت: در جلسات صالحین، باید روحیه معنویت و ارتباط با خدا را تقویت کرد و این موضوع با صمیمت اعضا میسر است.

عباس‏علی کاظمی با اشاره به توجه بسیجیان به معنویت گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی می‏‌فرمایند "افرادی که نخواهند تلاش کنند و زحمت بکشند، در بازار معنویت و در سودای عشق و ایمان و تقوای فضایل معنوی چیزی گیرشان نخواهد آمد؛ ملت‏‌هایی که تلاش، مجاهدت و ایثار کنند و از کار و فداکاری نترسند، خدای متعال به آنها همه چیز خواهد داد.

وی با استناد به سخن رهبر معظم انقلاب افزود: امام خامنه‏‌ای معنویت را رمز موفقیت ملت‏‌ها معرفی می‏‌کند و تأکید دارند که معنویت با ایثار و مجاهدت به دست می‏‌آید، پس یک فرد بسیجی که از روحیه بالای ایثار و شجاعت و فداکاری برخوردار است باید سمبل و الگوی معنویت در جامعه باشد.

کاظمی افزود: در جلسات صالحین باید روحیه معنویت و ارتباط با خدا را تقویت کرد و با تاثیرگذاری بر یکدیگر و ایجاد فضای دوستی و مودت در تقویت باورهای دینی و اسلامی و افزایش بصیرت در اعضا تلاش شود تا این مودت به بیرون و جامعه نیز منتقل شود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول