اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) خبر داد

راه‌اندازی 410 حلقه صالحین در اردوهای جهادی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) از راه‌اندازی 410 حلقه صالحین در اردوهای یک ‌روزه جهادی استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی 410 حلقه صالحین در اردوهای جهادی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی شیخیانی در بازدید از اجرای طرح هجرت 3 بسیج دانش‌آموزی خواهران در شهر برازجان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در مسیر رشد و بالندگی نظام تلاش و فعالیت داشته‌اند و روزبه‌روز شاهد تلاش بیشتر بسیج و بسیجیان هستیم.

وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی نیز طی چند سال اخیر حضوری بی‌نظیر در عرصه داشته‌اند و به ویژه در تابستان و در اردوهای جهادی این حضور ارزشمند است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) با اشاره به حضور دانش‌آموزان دختر در اردوها خاطر نشان کرد: حضور فعال دختران دانش‌آموز بسیجی در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور از برکات انقلاب اسلامی است.

شیخیانی بیان کرد: این حرکت عظیم جهادی جریانی است ولایی، منسجم و فراگیر در آحاد خواهران دانش‌آموز که در تمامی مراکز علمی و آموزشی و فرهنگی در جریان است.

وی افزود: خواهران دانش‌آموز بسیجی شرکت‌کننده در اردوهای طرح هجرت 3 از سرمایه‌های انسانی مؤمن، بصیر، کارآمد و دست یافته به الگوی زندگی مبتنی بر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی هستند که نیاز است این فرهنگ و تفکر بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

این مسئول با تمجید از اقدامات صورت گرفته توسط حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) برازجان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 91 بعنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی آموزش‌های ارائه شده در زمینه تولید و پرورش قارچ، معرق‌کاری، ساخت کیف، دوخت پرده و خیاطی از ابتکارات ارزشمندی است که باعث یادگیری فن و ایجاد اشتغال برای دانش‌آموزان خواهر بسیجی در آینده خواهد شد.

شیخیانی از راه‌اندازی 410 حلقه صالحین در اردوهای جهادی استان بوشهر خبر داد و گفت: اردوهای جهادی در توانمندسازی دانش‌آموزان و اشتغال پایدار نقشی تاثیرگذار دارد و تقویت این اردوها امری مهم است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) برازجان نیز یادآور شد: از ابتدای تیرماه تا شهریور امسال بیش از 500 نفر از دانش‌آموزان دختر بسیجی شهر برازجان در عرصه‌های زیباسازی، فضاسازی، رنگ‌آمیزی، نقاشی و تعمیرات مدارس، تولید و پرورش قارچ، ساخت کیف، معرق‌کاری و خیاطی در قالب اردوهای جهادی 15 روزه و اردوهای یک روزه شجره طیبه صالحین در طرح هجرت 3 مشارکت خواهند کرد.

پریزاد حوراسفند خاطر نشان کرد: در طول برگزاری این طرح کلاس‌های اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی در محل اردوگاه دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول