اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه اعتقادی و تربیتی طرح صالحین:

طرح صالحین پاسخگوی 10 میلیون بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول گروه اعتقادی و تربیتی طرح صالحین گفت: اجرای طرح صالحین موجب پاسخگویی به 10 میلیون بسیجی در کشور می‌‌‌‌‌‌‌شود.

طرح صالحین پاسخگوی 10 میلیون بسیجی است

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در انجام طرح صالحین عده‌ای از فضلا مشغول کار هستند و در موضوعات اعتقادی‌، تربیتی و بصیرتی به‌خوبی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: حدود 20 نفر در راس کار با تلاش بسیار مشغول کار هستند و طرح صالحین با یک پشتوانه علمی، وضع خوبی پیدا کرده است.

ممدوحی افزود: در اجرای طرح صالحین‌، یک بانک اطلاعاتی جامع تشکیل می‌شود و در سراسر کشور به‌صورت آنلاین قابل دسترسی است و از نظر اعتقادی و تربیتی به سئوال‌های افراد مختلف و 10 میلیون بسیجی پاسخ داده می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در طرح صالحین 3 کار اصلی صورت گرفته است از جمله پاسخ به سئوالات و همچنین اشباع کردن از نظر اعتقادی و تربیتی است.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح یک گروه بصیرتی، یک گروه اعتقادی و تربیتی کار می‌کنند که در گروه بصیرتی‌، بسیجیان برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ نرم آموزش می‌بیند و توانمند می‌شوند و در گروه اعتقادی و تربیتی نیز به افراد آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی ارائه می‌شود.

ممدوحی خاطرنشان کرد: تا‌کنون 80 درصد آن شکل گرفته است و به‌زودی به مرحله باروری و صد‌در‌صدی می‌رسد.

وی تاکید کرد: با انجام طرح صالحین‌، روستاهای دور افتاده نیز پوشش داده می‌شود و این کار ادامه پیدا می‌کند. مربیان این طرح در مشهد و قم آموزش می‌بینید و اجرای این طرح در دنیا بی‌نظیر است.

ممدوحی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سردار نقدی با تلاش بسیار زیادی در این عرصه مشغول فعالیت است و با توانمندی که دارد در تحقق اهداف طرح صالحین نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: از دو مسجد در کرمانشاه که طرح صالحین در آن در حال اجرا است در روزهای وسط هفته بازدید و شاهد استقبال‌، نظم و تربیت فوق‌العاده در این دو مسجد بودم که این اتفاق ارزشمندی است‌.

وی در پایان گفت: نیروهای توانمندی در کرمانشاه در این عرصه وجود دارند و ان‌شاءالله اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در اجرای طرح صالحین محقق می‌شود و ادامه پیدا خواهد کرد و امروزه جامعه به این طرح نیاز دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول