اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه شهرستان الیگودرز

طرح تابستانی بهشت صالحین در الیگودرز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه شهرستان الیگودرز طرح تابستانی بهشت صالحین در الیگودرز آغاز به کار کرد.

طرح تابستانی بهشت صالحین در الیگودرز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، امام جمعه الیگودرز شب گذشته در مراسم افتتاحیه طرح تابستانی بهشت صالحین در الیگودرز گفت: یکی از بهترین طرح‌های اجرا شده در کل کشور این طرح (شجره طیبه صالحین) است که ضامن سلامتی فکر و روح شرکت کنندگان است.

حجت‌الاسلام رضا حقیان افزود: برای رسیدن به اهداف این طرح بستگی به تلاش و همت ما دارد که باید با مطالعه در این مهم شرکت کنیم.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: سرگروه‌ها باید هدایتگر حلقه‌ها و شرکت ‌کنندگان هم باید با حضور مستمر در این طرح اهداف معین شده را پی‌گیری کنند.

حقیان تصریح کرد: مبحث کلی در این طرح در خصوص حلقه‌های معرفتی است که با سئوال تربیت ‌کنندگان شروع شده که رکن اصلی در این طرح می‌باشند و می‌توانند مربی را راهنمایی و هدایت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح با دوره‌های گذشته متفاوت است، افزود: تربیت ‌شدگان در گذشته فقط شنونده بودند اما در این طرح همه سئوال ‌کنندگان و شرکت ‌کنندگان در مباحث حضور دارند.

طرح تابستانی بهشت صالحین به همت ستاد مرکزی طرح صالحین و حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده به منظور کیفی‌سازی حلقه صالحین با حضور سرمربی حلقه‌های صالحین حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه الیگودرز و مربیان، سرگروه‌ها، مربیان و والدین دانش‌آموز در مصلای شهرستان الیگودرز برگزار شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول