اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

حلقه‌های صالحین معبر ورود به بسیج است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: حلقه صالحین یعنی اینکه نیروهای ارزشی،معتقد و پایبند در کنار هم جمع شوند و معبر و دالانی برای ورود به بسیج است.

حلقه‌های صالحین معبر ورود به بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست سر مربیان حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین (حلقه بسیجی شهید مصطفی جنگی‌زهی) اظهار داشت: حلقه صالحین با انبیاء، صدیقین، شهدا و عضو صالحین بودن کامل است و نبود یکی از این چهار مورد حلقه صالحین را ناقص می‌کند.

وی افزود: اساس حضور و کار در شجره طیبه صالحین، اطاعت است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیات قران بیان داشت: اطاعت معنای خود را دارد و متوقف نمی‌شود فقط جایگاهش عوض می‌شود به گونه‌ای که سنخیت آن حفظ شود.

سلیمانی بیان کرد: امروز مصداق اطاعت، اطاعت از رهبر معظم انقلاب است و ما این مصداق را باید در حلقه‌های شجره طیبه صالحین مطرح کنیم.

وی گفت: در حلقه صالحین، سرمربی باید ایمانش با ایمان پیامبر سنخیت داشته باشد، ایمان پیامبر توکل به حق، اعتماد به ذات اقدس ربوبی و ولی‌امر است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: عوامل مهمی برای سرمربیان به منظور آموزش، لازم و ضروری است که یکی از این عوامل اعتماد به نفس و اعتلاء امنیتی و باور ملی بوده و باید آن را در مربیان ایجاد کرد و دیگری اصلاح و اعتلاء نگرش نسبت به هم است.

سلیمانی اضافه کرد: در طرح صالحین باید نگرش‌ها اصلاح شود و تعهدات اسلامی را در حلقه‌های صالحین افزایش داد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول