اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مقابله با جنگ نرم

بصیرت و هوشمندی بانوان جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بصیرت، آگاهی و هوشمندی بانوان جامعه را در راستای مقابله با جنگ نرم ضروری دانست.

بصیرت و هوشمندی بانوان جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فرزانه‌سادات نیکو‌قریش در گردهمایی هیئت‌های مذهبی بانوان شهرستان آبیک در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: امروز دشمنان در جنگ نرم خانواده‌ها به ویژه زنان را هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند که زنان را از کانون خانواده‌ها خارج کنند.

وی افزود: اگر بانوان از کانون خانواده‌ها خارج شوند هیچ تضمینی برای امنیت و سلامت جامعه باقی نمی‌ماند و دیگر شاهد تربیت فرزندان صالح نخواهیم بود، چرا که ناامنی اجتماعی در جامعه ترویج و روش‌ها و ارزش‌های اجتماعی تغییر خواهد یافت.

این مسئول تشکیل هیئت‌های مذهبی بانوان را افتخار سازمان تبلیغات اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: هیئت‌های مذهبی یکی از نهادهای مردمی است که از دل مردم شکل گرفته و برای مردم فعالیت می‌کند که سازمان تبلیغات اسلامی جهت‌دهی و هدایت این نهاد مردمی را برعهده دارد.

هیئت‌های مذهبی بانوان د‌ر توسعه فرهنگ دینی مسئولیت خطیری دارند

رئیس گروه برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به مسئولیت خطیر هیئت‌های مذهبی بانوان تبلیغات اسلامی در توسعه فرهنگ دینی تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی بانوان در تربیت و هدایت جامعه نقش بسزایی دارند، لذا باید با حضور خالصانه و صادقانه در بین مردم و داشتن اخلاق نیکو و رفتار مناسب به عنوان الگو در جامعه مطرح باشند.

نیکو‌قریش اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی بانوان نباید در جریان‌ها و فراز و نشیب جامعه تحت‌ تأثیر دیگران قرار گرفته، بلکه باید با هوشیاری، آگاهی و شناخت عمل کنند تا خدای نکرده ملعبه دست دیگران نشوند.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی بانوان باید بر برنامه‌های اجرایی خود که در زمینه امور دینی و معارف اسلامی است تسلط کامل، شناخت مناسب و معرفت لازم را داشته باشند تا بتوانند فرهنگ عمومی مردم را ارتقا ببخشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم که هیئت‌های مذهبی بانوان باید به عنوان یک الگو بوده و پرچم هویت زن مسلمان را به اهتزاز درآورند و در دنیا نیز با روش‌های درست تبلیغی الگو باشند.

رئیس گروه برنامه‌ریزی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی باید با پرهیز از ورود بدعت‌ها، انحرافات و خرافات د‌ر جلسات د‌ر راستای گسترش فرهنگ دینی و سیره فاطمی در جامعه گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

نیکو قریش اذعان کرد:  هیئت‌های مذهبی باید با نگرش و دقت نظر کامل، جلسات پربار معنوی و دینی را برگزا‌ر کرده و با هویت‌بخشی به فعالیت‌های خود د‌ر راستای توسعه فرهنگ شیعی و تقویت اعتقادی و دینی آحاد جامعه گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول