اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کهنوج:

تقویت بصیرت راه مقابله با دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج گفت: راه مقابله با دشمن تقویت بصیرت است و باید در این زمینه تلاش شود.

تقویت بصیرت راه مقابله با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام یعقوبی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع خود از مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج اظهار داشت: مردم شریف کهنوج و فاریاب همیشه از بسیج و سپاه حمایت کرده‌اند و در برنامه‌های این نهاد انقلابی حضور فعال داشتند.

وی افزود: فلسفه ایجاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) حفاظت از ایران و دین اسلام است که این مهم به فعالیت‌های عقیدتی و سیاسی این نهاد انقلابی مربوط می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه دشمن با تاکتیک جدیدی وارد عرصه جنگ شده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی خوش درخشید و اینک دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در کشور و همچنین  گسترش فساد و فحشا و مواد مخدر صنعتی فعالیت جدیدی آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد روحیه جهادی، اسلامی و حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش نهادن به آرمان‌های امام راحل است.

یعقوبی بیان داشت: راه مقابله با دشمن تقویت بصیرت است و باید در این زمینه تلاش شود.

وی ابراز داشت: بنده از همه مردم نجیب و شریف شهرستان‌های کهنوج و فاریاب، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین مسئولان این مناطق تقدیر بسیار دارم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج با تبریک سالروز پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سرمنشا بیداری اسلامی در دنیا انقلاب اسلامی ایران است که اینک این بیداری اسلامی در کشورهای عربی یا شکل گرفته و یا در حال شکل‌گیری است.

علی مطهری گفت: در جنگ 33 روزه نقش سیدحسن نصرالله بسیار پررنگ بود که روح دلاوری را در مردم اعراب و حزب‌الله دمید و حزب‌الله لبنان توانست صهیونیست‌ها را سر جایشان بنشاند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول