اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تربت‌حیدریه در مجلس:

یاران امام زمان(عج) باید خود اهل بصیرت باشند

خبرگزاری فارس: نماینده تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: یاران امام زمان پیشتازان تحول جهانی هستند و در این ارتباط باید خود اهل بصیرت باشند.

یاران امام زمان(عج) باید خود اهل بصیرت باشند

ابوالقاسم خسروی بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد  اظهار کرد: ماه شعبان ماهی است که در آن سفارش بسیاری به روزه‌داری شده تا انسان روح و جانش را برای ورود به ماه رمضان آماده کند و در این ماه است که پیامبر(ص) مردم را برای حضور در ماه خدا فرا می‌خواند.

وی افزود: ماه رجب و شعبان در واقع سکوی عروج روح انسان برای حضور در در ماه رمضان است و در این ماه بسیار سفارش شده که انسان خود را از لحاظ روحی در محضر خدا، پیامبر و امام بداند و بسیار استغفار کنند.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  انسان منتظر خود نیز در راستای اصلاح جامعه باید تلاش کند، تصریح کرد: نمی‌توان منتظر عدالت و  خوبی باشیم و خود برای تحقق آن تلاش نکنیم.

خسروی با اشاره به اینکه  بعضی می‌گوند جامعه را باید فساد و ظلم فراگیرد تا حضرت مهدی(عج) ظهور کند، گفت: این یک اشتباه بزرگ و اعتقاد نادرست است، زیرا هنگامی که امام زمان (عج) ظهور می‌کند باید یارانی داشته باشد که ایشان را یاری کنند و یاران ایشان باید در عدالت و خیر خواهی پیشتاز باشند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی یاران امام زمان (عج ) را پیشتازان تحول جهانی خواند و افزود: این یاران خود باید اهل بصیرت باشند.

خسروی ادامه داد: ما باید در راستای آرمان‌های مهدویت تلاش کنیم تا  جامعه‌ای پاک، پویا و عدالت محور داشته باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی مسئله عاشورا و انتظار را به عنوان دو بال پرواز شیعه ذکر کرد و گفت: سرانجام پیروزی با اهل ایمان است و بر طبق آیات الهی زمین به دست وارثان صالح خود می‌رسد.

وی با افزود: امروزه دشمنان در جهت کمرنگ کردن تفکر مهدویت تلاش  می‌کنند که خوشبختانه راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول