اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

نسبت به بصیرت‌افزایی جوانان باید اهتمام جدی داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: نسبت به بصیرت‌افزایی معنوی و دینی جوانان باید اهتمام جدی داشته باشیم.

نسبت به بصیرت‌افزایی جوانان باید اهتمام جدی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه مراغه اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت مهم‌ترین رکن پرورش جوانان مومن و انقلابی بوده و در تمام عرصه‌ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن با رویکرد جدیدی باورهای جوانان را هدف قرار داده است، افزود: جوانان باید خود را با بصیرت دینی و معنوی مسلح کنند تا فتنه‌های غبارآلود دشمن را هوشیارانه خنثی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: عدم آگاهی و شناخت دقیق مسائل، عامل اصلی گمراهی جوانان بوده و باید با به کارگیری مربیان متدین و متعهد همچنین با برنامه‌ریزی دقیق در حلقه‌های تربیتی نسبت به بصیرت‌افزایی معنوی و دینی جوانان اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روشنگری عموم مردم سرافرازی و پیشرفت انقلاب را روزافزون می‌سازد، اضافه کرد: همه اقشار مردم باید نسبت به مسائل روز آشنایی کامل داشته باشند .

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه تا نفس ولایت در کشور است، هیچ دشمنی نخواند توانست به ایران اسلامی کمترین آسیبی برساند، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمام عرصه‌ها چراغ راه هدایت بوده و موجب پیشرفت‌های روزافزونی در همه زمینه‌ها شده است.

علیپور گفت: مردم ایران درس خود را از شهدا گرفته و از هیچ تهدیدی باک ندارند، برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام و رهبر انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: درک و شناخت دین به همراه شناخت محور و ستون آن که ولایت است توانست بچه مسجدی‌های ما را مهیای انقلاب و پیروزی بر طاغوت کند و تبعیت از ولایت فقیه موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب را برایمان رقم زد.

در این آیین حجت‌الاسلام مهدی شفیعی به عنوان مسئول جدید این قسمت معرفی شد.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول