اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

خودی‌های بی‌بصیرت شهید بهشتی را از ما گرفتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، حسودان و خودی‌های بدون تحلیل و بی‌بصیرت شهید بهشتی را از ما گرفتند.

خودی‌های بی‌بصیرت شهید بهشتی را از ما گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی پیش از ظهر امروز و با حضور امام جمعه موقت و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

امام جمعه موقت گچساران در این مراسم اظهار کرد: همه تلاش ائمه اطهار(ع) برای آشنایی انسان‌ها با معرفت بوده چراکه اگر انسان بی‌معرفت مانند بهائم بوده و درک درستی از واقعیت‌های جامعه و پیرامون ندارد.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده پیشرفت انسان در عبادت و بندگی را مستلزم شناخت و آگاهی دانست و بیان داشت: اگر عبادت به همراه علم نباشد انسان به دور خود می‌چرخد، در جا می‌زند و به اهداف غایی خود که قرب ایزد بی‌همتا است نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: معرفت‌های فطری مثل غذا خوردن طفل در بدو تولد نیازی به تلاش و کوشش ندارد اما برخی معرفت‌ها عقلی بوده و باید برای به دست آوردن آن زحمت کشید.

خواجه‌زاده بیان داشت: برخی دیگر از معرفت‌ها دینی بوده و از طریق فطرت و عقل به دست نمی‌آید.

وی تصریح کرد: برای کسب معرفت‌ها و آگاهی‌های دینی و الهی باید به منبع لایزال الهی که ائمه اطهار(ع) و قرآن کریم هستند وصل شد.

شهید بهشتی تئوریسین ارزشمند انقلاب بود

امام جمعه موقت گچساران ائمه اطهار(ع) را ترجمان دین دانست و ابراز داشت: قرآن کریم برای سر و سامان دادن به زندگی بشریت نازل شده که بزرگوارانی مثل شهید مظلوم دکتر بهشتی با وصل شدن به این منابع الهی و فنا‌نشدنی در راه خدا رفت و به فیض عظمای شهادت که آرزوی هر حق‌طلبی است، رسید.

خواجه‌زاده افزود: شهید بهشتی تئوریسین ارزشمند انقلاب اسلامی بود و تلاش این عزیزان که تکمیل‌کننده تلاش ائمه اطهار(ع) است، باعث شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران شد.

وی ادامه داد: بر خلاف تصور دشمنان و دنیای استکبار، با شهادت این بزرگواران بر دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شده و روز به روز عزت و ترقی این انقلاب دینی و مردمی افزایش می‌یابد.

این مسئول در گچساران بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی، حسودان و خودی‌های بدون تحلیل و بی‌بصیرت سبب وارد شدن ضربات سهمگینی به انقلاب اسلامی شدند.

خواجه‌زاده الطاف خداوند به این نظام مقدس و مدیریت توانمند حضرت امام راحل(ره) را دو عامل حفظ این نظام مهم و مؤثر عنوان کرد و یادآور شد: اگر این دو فاکتور مهم و مؤثر پشتوانه نظام نبودند همین شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران با وفایش انقلاب اسلامی را دچار تزلزل می‌کرد.

وی با تأکید بر لزوم تلاش حوزه و دانشگاه در بصیرت‌افزایی نسل جوان تأکید کرد: دانشگاهیان وظیفه دارند با ارائه تحلیل صحیح و جامع به نسل جوان و به ویژه دانشجویان، مانع از تلاش خزنده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در داخل و خارج شوند و این انقلاب را که با خون‌های پاک و مقدس شهیدانی همچون شهید بهشتی حفظ شده است، پاسداری کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول