اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی زنجان:

افزایش بصیرت دانشجویان از اهداف طرح ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: افزایش بصیرت، آگاهی و معرفت دانشجویان از اهداف برگزاری طرح ولایت است.

افزایش بصیرت دانشجویان از اهداف طرح ولایت است

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح ولایت به منظور افزایش معرفت و بصیرت دانشجویان در دو مرحله شهرستانی و کشوری در سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این طرح از 23 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: این مرحله تا پنجم شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از حضور اساتید برجسته کشوری در این طرح خبر داد و افزود: آموزش‌های لازم به دانشجویان در این دوره‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در چهار زمینه بصیرتی، معرفتی، تربیتی و مهارتی برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر خودسازی دانشجویان در جوار مشهد مقدس اندیشه‌های اسلامی به دانشجویان ارائه می‌شود.

بابایی از حضور 100 نفر از دانشجویان استان زنجان در این دوره‌ها خبر داد و افزود: این دانشجویان در مرحله کشوری شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی این طرح در استان زنجان یادآور شد: این طرح از 17 شهریور ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه مرحله شهرستانی این طرح به مدت 10 روز در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این طرح در مجموعه آبعلی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح 300 دانشجو شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانشجویان از برنامه‌های این طرح است.

بابایی با اشاره به برگزاری این طرح در چهار عرصه بصیرتی، معرفتی، مهارتی و تربیتی یادآور شد: دانشجویان با حضور در این دوره‌ها برای فعالیت در پایگاه‌های بسیج با مسئولیت جدید آماده می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات تکواندوی دانشجویان کشور در زنجان خبر داد و افزود: مهرماه سال جاری استان زنجان میزبان 28 تیم دانشجویی از سراسر کشور است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول