اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

فتنه سال 88 با بصیرت جوانان جمع شد

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول سال‌های انقلاب فتنه‌های دشمنان به خصوص فتنه سال 88 توسط جوانان با بصیرت پاسخ داده شده است.

فتنه سال 88 با بصیرت جوانان جمع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد عباسی لحظاتی پیش در نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در خرم‌آباد گفت:‌ جوانان ایران اسلامی، جوانان با بصیرتی هستند که در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: در طول سال‌های انقلاب فتنه‌های دشمنان به خصوص فتنه سال 88 توسط جوانان با بصیرت پاسخ داده شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به راهپیمایی‌های مختلف، استقبال از رئیس جمهور، پاسخ به فتنه‌های مختلف از طریق جوانان و دانشجویان گفت:‌ باز هم عده‌ای که از بیرون خط می‌گرفتند دایره دیگری را تنگ کردند و بر مقوله علمی تمرکز کردند اما جوانان ما هم از این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند.

عباسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان با این استدلال که دیگران 50 سال از ما جلوتر هستند، از ما خواسته‌اند که راه‌های میان‌بر را انتخاب کنیم تا با این روش زودتر از آنها جلو بزنیم.

وی ادامه داد: جوانان ما این امر رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و به خوبی آن را به پیش‌ برده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه امروز در 10 رشته علمی مهم ایران اسلامی جزو کشورهای برتر جهان است، افزود: برنامه‌ریزی ما این بود که تا 10 سال آینده کشور اول علمی منطقه باشیم اما طبق برآوردها ایران اسلامی همین امسال کشور اول علمی منطقه است.

عباسی یادآور شد: دشمنان نتوانسته‌اند این وضعیت را تحمل کنند و با به شهادت رساندن احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها نقطه علمی کشور را هدف گرفته‌اند و گویی از یاد برده‌اند که بنیان‌گذار کبیر انقلاب فرمودند که بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد: کودنی دشمنان ما در اینجاست که 30 سال است یک روش را دارند تکرار می‌کنند و بارها و بارها از همین راه شکست خوردند اما چطور می‌شود که ملت ما را نمی‌شناسند و باز از همان راهی که بارها شکست خوردند دست به ترور و حذف انفرادی نخبگان و شخصیت‌های مهم ما می‌زنند.

عباسی در ادامه با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی جوانان در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان اشاره کرد و گفت: مجمع مشورتی جوانان نقش مهم و تاثیرگذاری می‌تواند در استعدادیابی جوانان داشته باشد.

وی افزود: تاکنون هشت جشنواره مهم در رابطه با جوانان در سطح کشور برگزار شده که هدف از این جشنواره‌ها شناسایی استعدادهای جوانان بوده است تا بتوانیم جوانگرایی و جوان‌یاوری را در مسیر پیشرفت داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص جوانان گفت:‌ مقام معظم رهبری فرمودند که اگر به من بگویید یک جمله به جوانان بگویم، می‌گویم که تحصیل، تهذیب و ورزش جوانان باید در اولویت باشد.

عباسی خطاب به مسئولان گفت:‌ مسئولان باید جوان‌یاوری و جوان‌باوری را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهند.

لازم به ذکر است نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی هم‌اکنون در شهرستان خرم‌آباد با حضور 23 کشور خارجی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول