اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

جوان ایرانی با بصیرت و آگاهی راه ولایت را انتخاب کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه گفت: جوان ایرانی با بصیرت و آگاهی راه ولایت را انتخاب کرده است.

جوان ایرانی با بصیرت و آگاهی راه ولایت را انتخاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در همایش الگوی اسلامی جوان ایرانی در خرم‌آباد، گفت: جوان ایرانی با بصیرت‌افزایی و آگاهی کامل راه ولایت را انتخاب کرده و چشم هر فتنه را در این زمینه کور کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رکن اسلام ولایت است، گفت: جوان ایرانی تعالیم دینی خود را از قرآن و اهل‌بیت و ولایت گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جوان ایرانی با توکل بر خدای متعال و اعتماد به نفس و خودباوری توانسته امروز صاحب نوآوری شود.

وی یادآور شد: جوان ایرانی با تلاش و کوشش خود گره‌های انقلاب اسلامی را گره‌گشایی کرده و توانسته به قله‌های پیشرفت و عدالت در زمینه‌های مختلف از جمله دست‌یابی به فناوری هسته‌ای، موفقیت‌های پزشکی، موفقیت‌های علمی در مجامع بین‌المللی و ... دست پیدا کند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جوانان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه فرموده جوانان پرورش یافته در دامن انقلاب اسلامی را باید به جهانیان معرفی کنیم و بر همین اساس همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

میرعمادی تصریح کرد: در نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی 50 جوان از 23 کشور اسلامی حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی جوان پرورش یافته در دامن انقلاب اسلامی را به جهانیان دانست و خطاب به مسئولان گفت: باید به فکر جوانان باشیم و آنها را باور کنیم زیرا اینها سرمایه معنوی جامعه و امید کشور هستند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری مجمع مشورتی جوانان، دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان شکل گرفته که در این مجمع جوانان با ایمان و پرتلاشی دور هم جمع شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جوان ایرانی اسوه صبر و استقامت در برابر مستکبران است.

وی افزود: امروز جوا‌ن کشور ما در سایه اسلام و قرآن اسوه اطاعت محض از ولایت‌فقیه و اسوه مقابله با استکبار است.

میرعمادی با اشاره به اینکه جوان ایرانی با معنویت در سراسر دنیا می‌درخشد، خاطرنشان کرد: این همایش حلقه اتصال بین جوانان ایرانی و کشورهای اسلامی است که در بیداری اسلامی به سر می‌برند.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه جوانان مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: استعدادهای درخشان و خدادادی کشور ایران جوانان هستند.

وی با تاکید بر شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی اظهار داشت: مسئولان باید این استعدادهای درخشان و طلایی را مدیریت و هدایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در این راستا مسئولان باید این استعدادها را در مسیر درست هدایت، راهنمایی و مدیریت کنند زیرا اگر مسئولان افکار و اعتقادات جوانان را مدیریت نکنند دشمن به جای گوهرهای ناب گوهر بدلی به آنها عرضه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل مرتبط با جوانان مسائلی حساس، دقیق و عمیق است، گفت: عنایت و توجه ویژه دین اسلام پیرامون جوانان، خود گویای اهمیت این قشر است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه گفت:‌ بیش از 350 خبر توسط خبرگزاری‌های لرستان در مورد همایش الگوی اسلامی جوان ایرانی منتشر شده است.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول