اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معرفی شخصیت شهید علی ورزنده

کتاب «علمدار بصیرت» در قم تدوین شد

خبرگزاری فارس:‌ همزمان با هفته پاسدار و به منظور تبیین ارزش‌های پاسداری، کتاب زندگینامه شهید علی ورزنده با عنوان «علمدار بصیرت» در قم تدوین شد.

کتاب «علمدار بصیرت» در قم تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده گفت: این حوزه بنا بر ماموریت محوله از سوی معاونت آموزش پایور سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در اواخر سال 90 و با هدف تبیین و انتقال شایستگی‌های پاسداری نسل دهه 60 به نسل پاسدار فعلی جامعه، کار تدوین کتاب شهید علی ورزنده را به عهده گرفت.

محسن کمالی گفت: با توجه به اینکه این شهید بزرگوار بلافاصله بعد از آغاز جنگ به شهادت رسید، آثار زیادی از شهید در دسترس نبود اما شواهد امر از شجاعت، دلاوری، ولایتمداری، اخلاق نیکو و سایر فضایل انسانی و اخلاقی شهید حکایت داشت.

وی افزود: با بررسی میدانی که از سوی جمعی از بسیجیان حوزه شهید ورزنده انجام گرفت کتاب علمدار بصیرت تدوین و همزمان با هفته پاسدار آماده چاپ شد.

کمالی اظهار امیدواری کرد رفتار و فضائل شایسته پاسداران دهه 60 از جمله شهید علی ورزنده چراغ و نقشه راه پاسداران جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول