اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

بصیرت انقلابی جوانان دشمنان را شکست می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: بصیرت انقلابی جوانان ایران اسلامی مانند دوران دفاع مقدس دشمنان را در عرصه جنگ نرم شکست می‌دهد.

بصیرت انقلابی جوانان دشمنان را شکست می‌دهد

سجاد اینانلو در حاشیه برپایی یادواره شهدای شهر شال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه لزوم ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت امروز به خوبی در جامعه احساس می‌شود، اظهار کرد: برپایی همایش‌ها و یادواره‌های شهدا و جانبازان از برنامه‌ها و وظایفی است که مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور بر عهده دارد و در طول سال سعی می‌کند تا ضمن برگزاری چنین مراسم‌هایی در سطح جامعه در راستای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ و هنر والای انقلاب اسلامی تلاش کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به تحریم‌های غرب علیه کشورمان، افزود: همه ملت موظف هستند تا با حرکت مستمر در مسیر آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی موجب اعتلای دین مبین اسلام شده و همواره نقشه‌های دشمنان و کینه توزان را نقش بر آب کرده و آنان را رسوا کنند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز به برکت خون مطهر و پاک شهدا و رزمندگان توانسته به اقتدار و عزت والا دست یابد، تصریح کرد: لازم است که با برپایی چنین مراسم‌هایی در شهر‌ها و نقاط مختلف کشور در راستای تداوم سیره و رویه انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم عنوان کرد: اتحاد راسخ ملت و بصیرت انقلابی آنان در هر زمان و دوره‌ای می‌تواند پاسخی به تمام معنا به تجاوز و یاوه‌گویی‌های سنگین دشمنان و معاندان باشد.

اینانلو بهره‌گیری از استعداد‌ها و انگیزه‌های جوانان برای مقابله با تهاجم ضدفرهنگی و ارزشی دشمنان را بسیار مهم خواند و بیان کرد: در این عرصه لازم است که مسئولان با مدیریت و توانمندی‌ قوی و با ارائه راهکار‌های مناسب گامی مؤثر را در زمینه حفظ فرهنگ والا و ارزشمند دینی برداشته و سبب برتری و عزت به تمام معنای دین مبین اسلام شوند.

وی با بیان اینکه رزمندگان پیشکسوت باید با اشاعه فرهنگ و سیره دفاع مقدس در راستای گرایش بیشتر جوانان و نوجوانان به سوی امور معنوی گام بردارند، عنوان کرد: حضور مداوم و یکپارچه در عرصه جنگ نرم می‌تواند دسیسه‌های دشمنان را برای همیشه از بین برده و شکست دهد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول