اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق می‌شود

بهره‌برداری از 3 پروژه آبرسانی در فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فردوس گفت: در هفته دولت بیش از سه پروژه آبرسانی در این شهرستان مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 3 پروژه آبرسانی در فردوس

قاسم توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: سه پروژه آبرسانی با صرف اعتبار یک ‌میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان فردوس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهرستان فردوس از محل چاه بیدسکان را از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت اعلام کرد و افزود: اجرای دو کیلومتر خط انتقال، حفر یک حلقه چاه به عمق 260 متر، حصارکشی و محوطه‌سازی یک‌هزار متر، خرید اتاقک پیش‌ساخته و برق‌رسانی به طول یک کیلومتر از مشخصات این پروژه است.

مدیر امور آب و فاضلاب فردوس اجرای قسمتی از کلکتور اصلی فاضلاب این شهرستان را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت دانست و تصریح کرد: این پروژه نیز با صرف اعتبار 500 میلیون تومان مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرد.

*اتمام آبرسانی به فازهای مسکن مهر در فردوس

توکلی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و توسعه فازهای سه مسکن مهر فردوس و شهرک بهارستان اسلامیه را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت دانست و ادامه داد: این پروژه به طول 10 کیلومتر و با صرف اعتبار 300 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی آبرسانی به فازهای مسکن‌ مهر یک، دو و سه را از جمله فعالیت‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: عملیات آبرسانی به فازهای یک، دو و سه شهرستان فردوس به اتمام رسیده و در واگذاری انشعاب به مشترکان هیچ محدودیتی نداریم.

مدیر امور آب و فاضلاب فردوس اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به فاز سه مسکن مهر این شهرستان را مبلغ 150 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه به طول چهار کیلومتر انجام و لوله‌های به کار رفته با اقطار 200 آزبست، 110 و 90 پلیمر است.

توکلی تصریح کرد: شهرهای فردوس و اسلامیه دارای بیش از 14 هزار مشترک آب هستند و از ابتدای سال جاری نیز بیش از 245 مورد انشعاب در شهرستان فردوس به فروش رفته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول