اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار شهرستان سوادکوه:

15 پروژه آبرسانی روستایی در سوادکوه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سوادکوه اعلام کرد: 15 پروژه آبرسانی روستایی شامل هشت پروژه مجتمعی و هفت پروژه تک‌روستایی برای آبرسانی به روستاییان سوادکوه در دست اجراست.

15 پروژه آبرسانی روستایی در سوادکوه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران،‌ سید دلاور هاشمی اظهار داشت: مجتمع‌های کنیج کلا معدن، اتو، کلیج خیل، لفور، امیرکلا، لولاک،رجه و اسبوکلا از پروژه‌های آبرسانی روستایی است که به صورت مجتمعی در دست اجراست.

هاشمی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 4 هزار و 400 خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند. 

وی ادامه داد: هفت پروژه آبرسانی تک روستایی شامل آبرسانی به روستاهای بالابرنجستانک، تیلم، جوارم، زنگیان، پالند، اوریم و بورخیل نیز با بهره‌مندی حدود یک هزار خانوار روستایی از آب شرب در دست اجراست.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سوادکوه اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بیان کرد و متذکر شد: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی رجه و آبرسانی روستای جوارم به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت مساعد پروژه‌های در دست اجرا اذعان داشت: مجتمع آبرسانی اتو با 98 درصد و آبرسانی روستای برنجستانک با 90 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایان عملیات اجرایی را می‌گذراند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول