اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

35 کیلومتر از شبکه توزیع آب بشرویه فرسوده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: 35 کیلومتر از شبکه توزیع آب بشرویه فرسوده شده و نیاز به تعویض و بازسازی دارد.

35 کیلومتر از شبکه توزیع آب بشرویه فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سید مجتبی عراقی‌زاده ظهر امروز در دیدار با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: با شروع فصل تابستان و گرمای هوا، دغدغه و نگرانی نسبت به کم‌آبی در شهرها به وجود می‌آید که آبفای شهری با ساخت مخزن آب و جلوگیری از هدر رفت آن، تا حدودی این مشکل را حل کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه شهرستان بشرویه، شبکه توزیع آب شهری فرسوده، جوابگوی نیاز مردم شهر نیست لذا می‌طلبد نسبت به تعویض و بازسازی آن اقداماتی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه 35 کیلومتر از شبکه توزیع آب بشرویه فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد، افزود: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع و هدر رفت 20 درصدی آب، دغدغه اصلی آبفا، اصلاح شبکه آب شهر بشرویه است.

عراقی‌زاده تصریح کرد: با آغاز عملیات روکش آسفالت در معابر شهری بشرویه، اصلاح شبکه توزیع آب ضروری بوده تا در سال‌های آینده مجبور به تخریب آسفالت نشویم.

وی با اشاره به آمادگی آبفای شهری برای جابه‌جایی مخزن 500 مترمربعی در انتهای بلوار قائم گفت: با توجه به عدم دید رانندگان در این محدوده، این مخزن باید جابه‌جا شده و از مدار شبکه آب خارج شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بشرویه و تأمین آب از کال نخاب، کیفیت آبی که در بشرویه وجود دارد در شهرهای دیگر استان نیست و از لحاظ کیفیت و املاح معدنی، بالاترین کیفیت را داشته که قابلیت بسته‌بندی به صورت آب معدنی را دارد.  

عراقی‌زاده یادآور شد: آزمایشات میکروبی آب هر روز و نمونه‌گیری شیمیایی ماهانه انجام می‌شود تا کیفیت آب محاسبه شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول