اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان جنوبی:

ساختمان تصفیه‌خانه بیرجند آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس:‌ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی از پیشرفت 90 درصدی ساختمان تصفیه‌خانه بیرجند خبر داد و گفت: این پروژه آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

ساختمان تصفیه‌خانه بیرجند آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا غلامرضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به بیان گزارشی از روند اجرای پروژه بزرگ تصفیه‌خانه بیرجند اشاره و اظهار کرد: مطالعات این پروژه از سال 85 در این مجموعه آغاز شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی این پروژه از اواخر سال 86 خبر داد و گفت: یکی از مراحل این پروژه بخش ساختمان آن بوده است که آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی مرحله بعدی تکمیل این پروژه را اجرای خطوط رفت و برگشت به تصفیه‌خانه عنوان کرد و یادآور شد: در این بین باید آبی که در مخازن سطح شهر است به محل تصفیه‌خانه منتقل و از آنجا وارد شبکه آب شهری شود.

غلامرضایی ادامه داد: اجرای این مرحله نیاز به تعریف یک پروژه مجزا داشت چرا که عملیات اجرای تصفیه‌خانه در سال 85 به این مجموعه ابلاغ شد و متولی تأمین اعتبار برای خطوط رفت و برگشت شرکت آب و فاضلاب کشور انتخاب شده بود تا با همکاری این مجموعه انجام شود.

وی گفت: با توجه به اینکه این مسئله پس از بسته شدن بودجه ابلاغ شد برای سال 90 هیچ اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته نشد و در روزهای پایان سال گذشته اعتباراتی برای این پروژه از محل اعتبارات خشکسالی و فروش اوراق مشارکت اختصاص یافت.

 

* آغاز عملیات خطوط رفت و برگشت تصفیه‌خانه فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: برای این پروژه پیمانکار انتخاب شده و مقدار قابل توجهی از لوله مورد نیاز نیز به استان حمل شده است و ظرف هفته آینده پروژه ایجاد خطوط رفت و برگشت فاضلاب در استان کلید می‌خورد.

غلامرضایی تصریح کرد: در این مجموعه سه پروژه در طرح مهر ماندگار مصوب شده است که ساخت تصفیه‌خانه بیرجند، سد فرخی قاین و سد سیاهو از جمله این پروژه‌ها هستند که با شتاب بیشتری ادامه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول