اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس خبر داد

بهره‌برداری از استخر سرپوشیده فردوس تا پایان مردادماه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان فردوس از افتتاح استخر شنای سرپوشیده این شهرستان تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از استخر سرپوشیده فردوس تا پایان مردادماه

رضا ترشیزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در دین مبین اسلام به فراگیری ورزش شنا به عنوان ورزشی شاد و مفرح تاکید شده است؛ این ورزش مفرح بوده و همه سنین قادر به فعالیت در آن هستند.

وی گفت: ورزش شنا علاوه بر اینکه به عنوان یک رشته ورزشی مطرح است سبب شادابی روح و جسم شده و از نظر درمانی نیز مورد توجه است.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس از افتتاح استخر شنای سرپوشیده این شهرستان تا پایان مردادماه خبر داد و افزود: احداث ایستگاه گاز و برق این پروژه تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و  مقرر شده است که پیمانکار پروژه را تا پایان مردادماه به صورت کامل تحویل دهد.

ترشیزیان تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه استخر شنای سرپوشیده شهرستان فردوس از سال 87 آغاز شده و طبق موافقتنامه قرار بود این پروژه در سال 90 مورد بهره‌برداری قرار بگیرد ولی عدم اختصاص به موقع اعتبار سبب طولانی‌ شدن این پروژه شد.

وی اضافه کرد: پروژه استخر شنای سرپوشیده شهرستان فردوس در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع احداث می‌شود و برای اجرای آن مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس با اشاره به استقبال بی‌نظیر جوانان این شهرستان از رشته‌های مختلف ورزشی گفت: شهرستان فردوس دارای بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در 33 هیئت مختلف ورزشی است.

*آغاز عملیات اجرایی سالن مسابقات فردوس

ترشیزیان انتخاب اداره ورزش و امور جوانان شهرستان فردوس به عنوان اداره برتر در سطح استان را نشان از روند رو به رشد ورزش در این شهرستان دانست و افزود: با افزایش استقبال جوانان از ورزش باید امکانات بیشتری نیز در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس از احداث سالن استاندارد مسابقاتی در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته با مساعدت مدیرکل ورزش و امور جوانان استان احداث سالن استاندارد مسابقاتی در شهرستان فردوس به تصویب رسید.

ترشیزیان افزود: این پروژه با ظرفیت 2 هزار نفر تماشاچی در زمینی به مساحت 2 هزار و 145 متر مربع احداث می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث سالن استاندارد مسابقاتی در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه از محل اعتبارات ملی استانی هزینه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس به کمبود فضاهای ورزشی سرپوشیده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت شهرستان فردوس، فضای ورزشی سرپوشیده در سطح این شهرستان کم و جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست.

ترشیزیان تعداد فضاهای ورزشی روباز شهرستان فردوس را مناسب دانست و افزود: فضاهای ورزشی روباز شهرستان به نسبت فضاهای سرپوشیده بیشتر و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول