اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جدید هیئت بدمینتون استان قم:

بانوان قمی نبوغ خود در بدمینتون را با قهرمانی نشان دادند

خبرگزاری فارس: دبیر جدید هیئت بدمینتون استان قم گفت: درخشش بدمینتون‌بازان اعزامی به رقابت‌های المپیاد ورزش دانشجویان دانشگاه‌های کشور نشان از نبوغ بالا و توانمندی بانوان قمی در این رشته است.

بانوان قمی نبوغ خود در بدمینتون را با قهرمانی نشان دادند

مجتبی ساده‌خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این موفقیت ارزنده نشان داد که قم در مسابقات لیگ بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور نیز می‌تواند پر قدرت و مدعی ظاهر شود.

وی با اشاره به تقدیر هیئت بدمینتون قم از قهرمانی دختران قمی در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور تصریح کرد: تمام نفراتی که در ترکیب تیم اعزامی دانشجویان دانشگاه پیام نور قم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند، در واقع برترین‌های بدمینتون بانوان قم محسوب می‌شوند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: در واقع همین تیم با این نفرات قرار است به زودی آماده حضور در پیکارهای بدمینتون قهرمانی بانوان کشور و همچنین مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور شود.

وی با اشاره به موفقیت تیم اعزامی بدمینتون دانشجویان دختر قم به این رقابت‌ها عنوان کرد: در این مسابقات که در قالب یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بیرجند خراسان جنوبی برگزار شد، چهار بانوی بدمینتون‌باز قم عملکردی بی‌نظیر داشتند.

ساده‌خو همچنین به ترکیب تیم بدمینتون دختران دانشجوی قمی در این المپیاد اشاره کرد و بیان داشت: ساناز پیرمرادی، سمیرا حقیقی، اعظم ترکمن و زهره صادقی اعضای این تیم در جدال با برترین‌های کشور بودند، ضمن اینکه شیرزاد نیز سرمربی این تیم بود.

وی با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان قم از عملکرد تیم اعزامی قم در مسابقات المپیاد دانشجویان دختر کشور و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تقدیر کرد عنوان داشت: امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد این نفرات در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور نیز برای بدمینتون قم بدرخشند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم ادامه داد: در حالی که رقابت‌های رشته بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در شهر بیرجند با شرکت 16 تیم و در مراحل مختلف تا معرفی تیم قهرمان برگزار شد، مدعیان قهرمانی برای قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم جدال نزدیکی با یکدیگر داشتند که در نهایت قم گوی قهرمانی را از دیگر رقبا ربود.

وی افزود: بعد از رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رشته بدمینتون یازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ و مؤسسات آموزش عالی کشور در بیرجند استان خراسان جنوبی، در مراحل مختلف در نهایت تیم دانشگاه پیام نور قم بالاتر از تیم‌های گیلان و تهران به مقام نخست و مدال طلای این المپیاد دست یافت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول