اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان پسر کشور

کشتی‌گیران خراسانی بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: تیم خراسان رضوی با 53 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آزاد بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور را به دست آورد.

کشتی‌گیران خراسانی بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های کشتی آزاد بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور که با حضور 56 کشتی‌گیر از 17 تیم به مدت دو روز در روزهای 23 و 24 تیرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در پنج دوره برگزار شد.

تیم‌های خراسان رضوی با کسب 53 امتیاز به در جایگاه نخست ایستاد و اردبیل با 49 امتیاز و خوزستان با 36 امتیاز عنوان دوم و سوم را دست یافتند.

در پایان رقابت‌های وزن 55 کیلوگرم حسینعلی نجفی‌زاده از اردبیل توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند، وحید محمدی از آذربایجان شرقی به مقام دوم رقابت‌ها در این وزن دست یافت و حمیدرضا بیژن‌پور از خراسان جنوبی و حامد ثقفی از کرمانشاه مشترکاً سوم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم رحمت سورتیپچی از مازندران به قهرمانی این وزن دست یافت، نجات باقری از اردبیل دوم شد و منصور سواعدی از خوزستان و مسعود نصیریان از یزد توانستند در جایگاه سوم مشترک بایستند.

مهرداد جعفری از مرکزی، حسین غلام‌زاده از خراسان رضوی، مجتبی دولت‌آبادی از تهران و مهدی احمدی از مازندران مقامهای اول تا سوم مشترک را در وزن 66 کیلوگرم به دست آوردند.

در پایان رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم عمران جباری از مرکزی به قهرمانی رسید، امیر جوادی از آذربایجان غربی، یونس بیدگی از خراسان رضوی و اکبر محمودی از اردبیل دوم و سوم مشترک شدند.

در وزن 84 کیلوگرم صابر آقایی از کرمانشاه قهرمان شد، جعفر مولایی از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و محمد عراقی از گلستان و محمود معصومی از تهران مقام سومی مشترک را از آن خود کردند.

فواد محمدی از کردستان، محسن دهقان‌نژاد از خراسان جنوبی، عزیز ربوی از آذربایجان شرقی و علی قنبرپور از خراسان رضوی در وزن 96 کیلوگرم به مقام اول تا سومی مشترک دست یافتند.

محمدرضا محمدعلی فام از آذربایجان شرقی نیز در وزن 120 کیلوگرم به قهرمانی رسید، محمدصادق حاتمی از بوشهر دوم، رامز ترابی از اردبیل و مجید محسنی از خراسان رضوی مشترکاً سوم شدند.

استان مرکزی با کسب دو نشان طلا، اردبیل با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و دو نشان برنز، آذربایجان شرقی با یک نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز به مقام‌های اول تا سوم مدالی رسیدند.

به گفته مزدک گیتی، سرپرست فنی این رقابت ها و بنا به گزارش فنی، حسینعلی نجف‌زاده از اردبیل به عنوان فنی‌ترین کشتی و همچنین کریم عسگرنیا از خوزستان به عنوان مربی اخلاق و تیم کشتی استان تهران به عنوان تیم اخلاق این رقابت انتخاب و معرفی شدند.

رقابت‌های کشتی آزاد بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان را که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان انجام شد با حضور احمد حاج آقاپور به عنوان ناظر فنی، علی‌اکبر صوفی مسئول فنی، محمد ایرانی سرپرست کل، قاسم ربیعیان سرپرست اجرایی و مزدک گیتی سرپرست فنی مسابقات و همراهی 20 داور استانی و بومی قضاوت شد.

به نفرات برتر در هر وزن جایزه نقدی و حکم قهرمانی و به تیم‌های برتر نیز کاپ قهرمانی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول