اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی مازندران

مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات تیمی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور پایان یافت.

مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسابقات تیمی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور به مدت دو روز به میزبانی مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

دبیر هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای باستانی مازندران در گفت‌و‌گو با فارس با اعلام پایان یافتن این مسابقات در بعدازظهر امروز گفت: کاپ قهرمانی مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای تیمی قهرمانی کشور در ساری خانه میزبان باقی ماند.

علی عددی بیان کرد: تیم مازندران برای نخستین بار موفق شد به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

وی افزود: در کنار این قهرمانی در دو دوره گذشته قهرمانی کشور مازندران دو عنوان سومی کسب کرده بود.

وی گفت: پس از تیم مازندران که به مقام قهرمانی دست یافت تیم‌های کرمان و اصفهان دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: محسن نادری مربی تیم مازندران از سوی کمیته فنی به عنوان بهترین مربی کشور نیز انتخاب شد.

عددی از حضور 14 تیم در این رقابت‌ها خبر داد و اذعان داشت: تیم‌های شرکت کننده به مدت دو روز به صورت تیمی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری با هم مسابقه دادند.

وی تصریح کرد: تیم‌های اصفهان، کرمان، خوزستان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، ارومیه، فارس، سیستان و بلوچستان، یزد، گیلان، مرکزی و خراسان جنوبی و همدان به عنوان 14 تیم شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها بودند.

دبیر هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران از برترین‌های این رشته ورزشی در اردوی تیم ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: روح الله سوادکوهی، توحید فتحی، کوروش عباسی، امید حیدری، محمد نبوی، محمد اکبری، حسن معلم کلایی، محمد قلی پور، احسان حدادادی و علی شفق به عنوان بازیکنان، تیم مازندران را در این مسابقات همراهی می‌کردند.

عددی با تبریک قهرمانی تیم ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران به جامعه ورزش باستانی اظهار داشت: ترکیب تیم مازندران در این مسابقات کاملا جوان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدایت تیم مازندران برعهده محسن نادری از مربیان خوب و برتر باستانی کشور بود و مانی مرادیان نیز مرشدی تیم مازندران را در این مسابقات بر عهده داشت.

به گزارش فارس، مسابقات تیمی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور به مدت دو روز به میزبانی مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول