اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-13

رقابت 160 تیم در یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر کشور

خبرگزاری فارس: ۱۶۰ تیم در 10 رشته ورزشی برای شرکت در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور با هم رقابت می‌کنند.

رقابت 160 تیم در یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر کشور

دبیر اجرایی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند مستقر در ستاد برگزاری المپیاد اظهار کرد: در این المپیاد 109 دانشگاه و موسسات آموزشی عالی از سراسر کشور شرکت دارند.

سعید ایل‌بیگی افزود: در این المپیاد شرکت‌کنندگان در 10 رشته ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو و کاراته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر اجرایی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور تعداد شرکت‌کنندگان در این المپیاد ورزشی را 2 هزار و 500 دانشجو و سرمربی از دانشگاه‌های سراسر کشور برشمرد.

ایل‌بیگی تصریح کرد: همچنین تعداد 100 داوطلب دانشجو، 100 داور و 150 نفر عوامل اجرایی در یازدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان دختر سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

وی به اشاره به جایگاه خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد این استان در رشته‌های انفرادی رزمی و دو و میدانی مدال کسب کند.

دبیر اجرایی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور با اشاره به برنامه‌های روز دوم این المپیاد گفت: روز دوم این المپیاد با برگزاری مسابقات بسکتبال، والیبال، فوتسال و هندبال کار خود را از صبح آغاز کرده است.

ایل‌بیگی ادامه داد: در رشته ورزشی بسکتبال 15 تیم در چهار گروه با هم به رقابت می‌پردازند و در رقابت‌های والیبال نیز همان تعداد تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین دیدارهای فوتسال نیز 15 تیم در چهار گروه در دور مقدماتی با هم رقابت می‌کنند که در نخستین روز از این رقابت‌ها تیم های دانشگاه‌های فردوسی مشهد با فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی، اصفهان با ایلام، پیام نور تهران با سیستان و بلوچستان، شهید چمران اهواز با جامع علمی کاربردی تهران، شمال آمل با تبریز، محقق اردبیلی با مازندران و شهید بهشتی با شاهد به رقابت می‌پردازند.

دبیر اجرایی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور تصریح کرد: در رقابت‌های هندبال نیز 14 تیم در چهار گروه در دور مقدماتی حضور دارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول