اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب سومین پیروزی متوالی

تنیس قم یک گام به قهرمانی کشور نزدیک شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: تنیس‌بازان قمی با کسب برتری در سومین بازی متوالی یک گام دیگر به کسب عنوان نخست پیکارهای تنیس قهرمانی کشور نزدیک شدند.

تنیس قم یک گام به قهرمانی کشور نزدیک شد

غلامرضا خانی امروز در حاشیه برگزاری رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ در قم اظهار کرد: تنیس‌بازان قمی به خوبی توانسته‌اند ظرفیت غنی تنیس قم و استعداد خود را در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه از قم به‌عنوان میزبان این دوره از پیکارها دو تیم در مسابقات رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور به رقابت می‌پردازند بیان داشت: تنیس‌بازان قمی در قالب تیم‌های (الف) و (ب) در این دوره از پیکارها به رقابت با حریفان می‌پردازند.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور رده سنی 12 و 14 سال پسران در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم 11 دیدار تیمی انجام شد که با یک پیروزی دیگر برای تیم (الف) قم و البته یک باخت برای تیم دوم قم همراه بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ تنیس کشور در ادامه این رقابت‌ها در گروه نخست تیم پسران فارس با نتیجه سه بر صفر مرکزی را شکست داد و تیم تنیس آذربایجان شرقی با نتیجه دو بر صفر تیم کرمان را مغلوب خود کرد.

خانی یادآور شد: همچنین در ادامه این مسابقات تیم زنجان نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب خراسان شمالی شد و در گروه دوم نیز تهران با نتیجه دو بر یک چهارمحال بختیاری را شکست داد، ضمن اینکه خوزستان با حساب دو بر صفر ایلام را از سد راه خود برداشت و گلستان با همین نتیجه بر گیلان غلبه کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه دیدارها در گروه سوم تیم تنیس قم (الف) در جدالی نزدیک برابر یکی از مدعیان قهرمانی با نتیجه دو بر یک توابع تهران را از پیش روی برداشت و مازندران با همین نتیجه مغلوب تیم تنیس استان البرز شد.

رئیس هیئت تنیس استان قم خاطر نشان کرد: تیم تنیس اصفهان با نتیجه دو بر صفر بوشهر را شکست داد و در گروه چهار خراسان رضوی با نتیجه دو بر صفر بر قزوین غلبه کرد، ضمن اینکه خراسان جنوبی با نتیجه دو بر یک قم (ب) را از پیش رو برداشت.

وی یادآور شد: در ادامه این مسابقات از گروه نخست فارس با زنجان، مرکزی با آذربایجان شرقی و خراسان شمالی با کرمان، در گروه دوم تهران با خوزستان، چهارمحال بختیاری با گلستان و ایلام با گیلان، در گروه سوم قم (الف) با مازندران، توابع تهران با اصفهان و البرز با بوشهر و در گروه چهار نیز خراسان رضوی با قم (ب) و قزوین با آذربایجان غربی به رقابت خواهند پرداخت.

خانی خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی تنیس نونهالان و نوجوانان زیر 12 و زیر 14 سال کشور از 14 تیر ماه به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان با سرداوری علی حداد تهرانی و مدیریت سید مقتدا خاتمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول