اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 23 تیم مدعی

آذربایجان غربی فاتح تنیس پسران کشور شد

خبرگزاری فارس: پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در شهر مقدس قم با قهرمانی تیم هیئت تنیس استان آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.

آذربایجان غربی فاتح تنیس پسران کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت تنیس استان قم در نخستین میزبانی مهم خود از رویدادهای کشوری این رشته ورزشی در سال 1391 از روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه به مدت یک هفته میزبان رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور بود.

بر اساس تقویم فدراسیون تنیس کشورمان، در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور به میزبانی هیئت تنیس استان قم، تیم‌های مدعی از نقاط مختلف کشور در قالب تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

با توجه به شرایطی که از سوی فدراسیون تنیس به استان‌های مایل به شرکت در این دوره از پیکارها اطلاع‌رسانی شده بود، در نهایت 23 تیم حضور خود را در این مسابقات اعلام کردند و بازی‌ها به مدت یک هفته به میزبانی قم برگزار شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در دور نخست یا مرحله گروهی در چهار گروه قرار گرفتند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا اینکه از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را به دست آورد.

با انجام بازی‌های مرحله دوم که در آن هشت تیم حضور داشتند و در چهار مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند، در نهایت تیم‌های هیئت تنیس قم (الف)، آذربایجان غربی، فارس و خراسان جنوبی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها دو مسابقه بسیار مهم برای تعیین فینالیست‌ها برگزار شد. در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی تنیس‌بازان هیئت (الف) قم برابر تیم آذربایجان غربی به میدان رفتند و در حالی که انتظار می‌رفت در ادامه قدرت‌نمایی خود در این پیکارها بتوانند از سد حریف عبور کنند، در نهایت این تیم آذربایجان غربی بود که موفق به کسب برتری دو بر صفر و به دست آوردن جواز حضور در دیدار نهایی بخش تیمی این رقابت‌ها شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم هیئت تنیس استان فارس در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با تیم هیئت تنیس استان خراسان جنوبی به برتری دو بر صفر دست یافت تا حریف تیم هیئت آذربایجان غربی در دیدار نهایی این دوره از پیکارها شود.

بدین ترتیب تیم‌های هیئت تنیس استان‌های فارس و آذربایجان غربی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی عصر امروز در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار حساس تیم هیئت آذربایجان غربی با برتری دو بر صفر میدان را ترک کرد و عنوان قهرمانی مسابقات تنیس پسران کشور در قم را از آن خود کرد.

در رده‌بندی نهایی مسابقات تیم هیئت تنیس آذربایجان غربی در صدر ایستاد و قهرمان شد، هیئت تنیس فارس به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم‌های هیئت قم (الف) و خراسان جنوبی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول