اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

حریفان قم در تنیس دختران کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از مشخص شدن حریفان قم در مسابقات تنیس رده‌های نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

حریفان قم در تنیس دختران کشور مشخص شدند

سیدمقتدا خاتمی در حاشیه برگزاری دیدارهای نهایی مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسر کشور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پایان این رقابت‌ها، دختران تنیس‌باز قم کار خود را در پیکارهای قهرمانی کشور آغاز کرده و امیدواریم با موفقیت نمایندگان قم همراه باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور در دو رده سنی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی 16 و 18 سال بخش دختران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی دختران کشور محسوب می‌شود، ابراز کرد: این در حالی است که این مسابقات با شرکت 16 تیم مدعی در مرحله مقدماتی در چهار گروه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای تنیس قهرمانی دختران کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، هیئت تنیس استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز از تنیس‌بازان دختر استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

خاتمی خاطر نشان کرد: مسابقات تنیس قهرمانی کشور رده سنی 16و 18 سال دختران روز چهارشنبه با حضور 16 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها قرعه‌کشی شد و طی آن تیم تنیس اعزامی دختران قم در گروه دوم با تیم‌های مدعی قهرمانی هم‌گروه شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تنیس، در این دوره از مسابقات 16 تیم از استان‌های کشور حضور دارند که طبق قرعه‌کشی صورت گرفته این تیم‌ها در چهار گروه تقسیم شدند که از امروز به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: بر این اساس در گروه نخست تیم‌های تنیس هیئت خراسان رضوی، تهران، فارس و سیستان و بلوچستان در تلاش برای کسب جواز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که تیم تنیس دختران نوجوان و جوان قم در گروه دوم قرار دارد و در تلاش برای صعود به مرحله بعد باید با تیم‌های هیئت تنیس استان‌های اصفهان، البرز و گلستان بازی‌های بسیار حساسی را برگزار کند.

خاتمی افزود: در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور در تبریز، تیم میزبان یعنی آذربایجان شرقی (الف) با تیم‌های توابع تهران، مازندران و گیلان هم‌گروه است و دو تیم از این گروه راهی مرحله دوم می‌شوند.

وی بیان داشت: این در حالی است که تبریزی‌ها با توجه به میزبانی این رقابت‌ها یک تیم دیگر نیز در مسابقات دارند که تیم دوم آنها با تیم‌های کرمان، آذربایجان غربی و خراسان جنوبی برای صعود به مرحله دوم به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول