اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیکارهای زیر 12 و 14 سال

اصفهان و آذربایجان قهرمان تنیس کشور شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات بخش انفرادی تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور با قهرمانی تنیسورهای اصفهان و آذربایجان غربی به پایان رسید.

اصفهان و آذربایجان قهرمان تنیس کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از هشت روز میزبانی هیئت تنیس استان قم از برترین‌های تنیس رده‌های سنی زیر 12 و زیر 14 سال کشور در قالب مسابقات قهرمانی تنیس پسران نونهال و نوجوان، سرانجام برترین‌های بخش انفرادی نیز مشخص شدند.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، این دوره از پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شد، بعد از مشخص شدن برترین‌های بخش تیمی، نفرات برتر انفرادی هم شناخته شدند.

در رقابت‌های بخش انفرادی نیز تنیسورهای تمام 23 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات برای کسب عناوین اول تا سوم مشترک با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت این تنیسورهای استان‌های اصفهان و آذریایجان غربی بودند که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

در حالی که 23 تیم به مدت هشت روز در قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، در بخش تیمی نهایت تنیس‌بازان آذربایجان غربی و فارس با کسب برتری مقابل حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند که در مسابقه نهایی تیم تنیس آذربایجان غربی از سد فارس گذشت و قهرمان شد.

در بخش انفرادی این مسابقات رده سنی زیر 12 سال تنیسورهای استان‌های اصفهان و آذربایجان غربی به دیدار نهایی راه یافتند.

در حالی که حضور پر فروغ تنیس‌بازان هیئت استان آذربایجان غربی از نکات قابل توجه برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در شهر مقدس قم بود، در بخش انفرادی رده سنی زیر 14 سال نیز نمایندگان آذربایجان غربی و فارس فینالیست شدند.

در مسابقه پایانی بخش انفرادی رده سنی زیر 12 سال پارسا یزدخواستی از هیئت تنیس اصفهان و اتابک سردار شهید از هیئت تنیس آذربایجان غربی برای قهرمانی رقابت کردند که این مسابقه در نهایت با نتایج 6 بر 3 و 7 بر 5 به سود نماینده اصفهان و قهرمانی به پایان رسید.

این در حالی است که در بخش انفرادی رده سنی زیر 14 سال تنیس قهرمانی کشور در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم نیز جدال پایانی بین بهروز کارگران از فارس و آرمان جلیلی از‌ آذربایجان غربی برگزار شد که در این مسابقه نماینده هیئت آذربایجان غربی با کسب برتری مقابل حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه آرمین رسمتی از تهران و حامد کتابداری از خراسان جنوبی نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول