اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی:

تهران قهرمان مسابقات تنیس روی میز خردسالان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی گفت: مسابقات تنیس روی میز خردسالان کشور با قهرمانی تیم تهران پایان یافت.

تهران قهرمان مسابقات تنیس روی میز خردسالان کشور شد

جلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خردسالان کشور که طی چند روز گذشته به میزبانی اراک برگزار شد از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و اکثر شرکت‌کنندگان با آمادگی بالایی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

وی تصریح کرد: برگزاری این رقابت‌ها نقش مؤثری در ایجاد انگیزه و شناخت استعدادهای خردسالان دارد که باید جدی گرفته شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی با اشاره به نتایج مسابقات روز گذشته گفت: این مسابقات با شرکت 64 ورزشکار از 21 تیم از استان‌های مختلف کشور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد که در پایان تیم‌  تهران به مقام قهرمانی دست یافت، خوزستان دوم شد و تیم‌های آذربایجان غربی و توابع تهران به طور مشترک سوم شدند.

رضایی ادامه داد: در بخش دوبل این دوره از مسابقات نیز رادین خیام و کیارش زین‌العابدینی اول، پوریا احراری و امید هدایتی‌زاده از خراسان جنوبی دوم و امیررضا محمدزاده و محسن‌رضا قلی‌زاده از آذربایجان غربی با محمدمتین ملکیان و سید محمدرضا سید حاتمی از تهران به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

به گفته وی در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز رادین خیام از تهران اول شد، امیدرضا محمدزاده از آذربایجان غربی در سکوی دوم ایستاد و علیرضا بابادیوند از خوزستان و کیارش زین‌العابدینی از قزوین مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول