اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته

22 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور جیرفت تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور جیرفت گفت: طی یک سال گذشته 22 انجمن علمی در رشته‌های مختلف و کانون‌های موسیقی، امداد و نجات و مهدویت در دانشگاه پیام نور جیرفت تشکیل شده است.

22 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور جیرفت تشکیل شد

میثم عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون سراسری سال 90 در دانشگاه پیام نور با توجه به مهیا نمودن امکانات رفاهی در سالن‌ها و مجموعه دانشگاه مورد رضایت داوطلبان و خانواده‌های آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته افزود: برگزاری چهار مرحله آزمون پایان ترم دانشگاه به صورت همزمان در سراسر کشور، افزایش پنج رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد که تعداد رشته‌های این دانشگاه را به 25 رشته تحصیلی ارتقا بخشید از جمله این اقدامات است.

عارفی بیان داشت: احتمال افزایش هشت تا 10 رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی تصریح کرد: در بحث فرهنگی بیش از 134 برنامه متشکل از اعیاد و مناسبت‌ها دعوت از اساتید برجسته کشوری، برگزاری اردوهای علمی تحقیقاتی، اعزام بیش از 140 نفر از دانشجویان به مشهد مقدس، اجرای نمایشگاه روز عاشورا، راه‌اندازی کتابخانه دانشگاه با بیش از یک‌هزار جلد کتاب و تشکیل 22 انجمن علمی در رشته‌های مختلف و کانون‌های موسیقی، امداد و نجات و مهدویت انجام شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور جیرفت ابراز داشت: در بحث عمرانی ساختمان آموزشی اداری به مساحت 2 هزار و 268 متر مربع در سه طبقه و همچنین سوله چند منظوره به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع و حصارکشی سایت جدید حدود 800 متر مربع در دست ساخت است که از پیشرفتی بالغ بر 40 درصد برخوردار است.

عارفی گفت: ساخت انبار در سایت قدیم و آغاز احداث ساختمان 2 طبقه 346 متر مربعی که بیش از 50 درصد آن انجام و تجهیز کلاس‌ها به ویدئو پروژکتور برای بهبود سطح کیفی آموزش صورت گرفته است.

وی افزود: طرح‌های عمرانی جدید و محوطه‌سازی‌های ساختمان‌های جدید و قدیم در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول