اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای عملیات اجرایی در تیرماه امسال

پیام‌نور دهدشت صاحب مجتمع فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت گفت: مجوز ساختمان مجتمع فرهنگی این دانشگاه اخذ شده و در تیرماه امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

پیام‌نور دهدشت صاحب مجتمع فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، باقر کارگر صبح امروز در مراسم تجلیل از اساتید برتر و برای رفع مشکلات دانشجویی این دانشگاه در سالن اجتماعات پیام‌نور دهدشت اظهار داشت: در عصر کنونی یکی از عوامل اصلی پیشرفت و توسعه حکومت‌ها در کشور‌های توسعه یافته امر آموزش، پژوهش و توسعه و تجهیز مراکز آموزش عالی و پرداختن به مسئله علم و بالا بردن فرهنگ علمی در آن جامعه است.

کارگر گفت: مشکلات آموزشی به حداقل رسیده اما تا حد ایده‌آل هنوز فاصله است که امیدواریم با اضافه کردن چند کارشناسی دیگر به حد نصاب برسیم.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: آسفالت جاده متصل به دانشگاه طبق استانداردها انجام گرفت و کار محوطه‌سازی دانشگاه نیز در دستور کار است که برای مهرماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد، ضمن این‌که ساختمان مجتمع فرهنگی نیز مجوز آن اخذ شده و در تیرماه امسال عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست دانشگاه حمایت از کارهای پژوهشی است، افزود: اساتید این دانشگاه در حال تحقیقات پژوهشی و تهیه و تدوین مقالات متعدد هستند و انتظار می‌رود که در همایش ملی اسلام و ایتام سهم دانشگاه پیام‌نور دهدشت به نسبت سایر مراکز بیشتر و مقالات زیادتری ارائه شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی در تمام مناسبت‌ها در این دانشگاه برگزار شده، افزود: یکی از مهمترین کارهای فرهنگی، برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج موقت بود که از شور و هیجان خوبی برخوردار بود و بالغ بر 400 نفر استاد و دانشجو در آن شرکت داشتند و مخالفین و موافقین نظرات خویش را بیان و آقایان دکتر هدایت‌خواه، دکتر سید قدرت‌الله تقوی، حجت‌الاسلام طزری امام جمعه چرام و آقای نبوی‌زاده به شبهات دانشجویی در این خصوص پاسخ دادند.

وی از دیدگاه فرهنگی فرماندار این شهرستان در خصوص دانشگاه و اینکه طرح‌های پژوهشی ادارات باید به دانشگاه ارجاع شود، تقدیر کرد و ابراز داشت: به دلیل اینکه فرماندار شخصی دانشگاهی و استاد دانشگاه‌های استان بوده انتظار می‌رود که چنین نگرشی داشته باشد و در آینده از وی در خصوص رفع مشکلات دانشجویی و دانشگاهی برای حضور در دانشگاه دعوت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت از همکاری و تعامل شهردار دهدشت نیز تشکر کرد و افزود: همکاری صمیمانه شهرداری با دانشگاه باعث شد که بخش بزرگی از مشکلات دانشگاه در خصوص آسفالت جاده و مسائل دیگر برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با همکاری شهرداری در خصوص محوطه‌سازی دانشگاه اقدام ‌شود.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول