اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مرکز پیام نور شادگان:

170 استاد در دانشگاه پیام‌نور شادگان تدریس می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مرکز پیام نور شادگان گفت: 170 استاد در دانشگاه پیام نور شادگان مشغول به کار تدریس هستند.

170 استاد در دانشگاه پیام‌نور شادگان تدریس می‌کنند

کامیار کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 800 دانشجو در دانشگاه پیام نور این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که در 23 رشته مختلف به تحصیل می پردازند.

وی افزود: این دانشگاه با برخورداری از 170 استاد که از میان آنها هفت نفر به‌ صورت تمام وقت مشغول به تحصیل هستند به دانشجویان ارائه خدمات آموزشی، علمی و پژوهشی می‌کنند.

رئیس دانشگاه مرکز پیام نور شادگان با بیان اینکه اکثر دانشجویان این دانشگاه بومی هستند، گفت: پروژه‌های قابل ملاحظه‌ای در بخش‌های مختلف این دانشگاه به‌منظور رفاه حال بیشتر دانشجویان و اساتید و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به آنها در حال اجرا است.

* احداث سالن ورزش و مجتمع فرهنگی

وی با اشاره به گوشه‌ای از این پروژه‌ها تصریح کرد: محوطه‌سازی این دانشگاه از جمله پروژه‌هایی است که هم‌اکنون به پایان رسیده و پروژه‌های دیگری چون سالن ورزش و مجتمع فرهنگی در حال ساخت است.

کاظمی خاطرنشان کرد: کادر علمی، پژوهشی و مدیریتی این دانشگاه با جدیت در حال پیگیری و رایزنی برای جذب اعتبارات بیشتر به‌منظور گسترش امکانات رفاهی برای اساتید و دانشجویان است که البته ما امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط این دانشگاه از نظر عمرانی ارتقا یابد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول