اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد

تحصیل 20 هزار دانشجو در 10 مرکز پیام نور استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان از تحصیل 20 هزار دانشجو در 10 مرکز پیام نور در استان زنجان خبر داد.

تحصیل 20 هزار دانشجو در 10 مرکز پیام نور استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر حاج علی‌اکبری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان قرآنی استان، با اشاره به اینکه 548 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در کشور وجود دارد، اظهار داشت: در تمام کشور یک‌میلیون دانشجو مشغول به تحصیل هستند که سهم استان زنجان 20 هزار دانشجو در قالب 10 مرکز و واحد است.

با اشاره به ساختار آموزشی پیام نور یادآور شد: از سال 1385 دانشگاه پیام نور از 10 منطقه کشوری به 31 مرکز ستادی در کشور تغییر وضعیت داده است.

وی حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برگزاری مسابقات سراسری قرآن در بین دانشجویان، اساتید و کارمندان و برگزاری جشنواره پژوهش‌های قرآن را سه خروجی قرآنی برای فعالیت‌های قرآنی دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان، هدف از تشکیل جلسه با فعالان قرآنی را تعامل با فعالان قرآنی در راستای توسعه فعالیت‌های قرآن و نماز این دانشگاه اعلام کرد و افزود: ارائه راهکارهای فعالان قرآنی استان در توسعه و ترویج قرآن در بین دانشجویان موثر است.

گفتنی است، این جلسه با حضور رئیس اتحادیه موسسات قرآنی، حافظان و قاریان بین‌المللی استان، نماینده ستاد اقامه نماز استان، نماینده بسیج دانشجویی استان، مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان و مدیر دارالقرآن کریم زنجان و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های مختلف قرآنی، اختصاص امتیاز ویژه به دانشجویان برتر قرآنی، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، ایجاد محیط مجازی و تشکیل گروه‌های مختلف به منظور فعالیت دانشجویان در خصوص قرآن، استفاده از امکانات به روز برای توسعه فعالیت‌ها و تاکید بر آموزش روان‌خوانی دانشجویان از جمله پیشنهادات حاضران به منظور توسعه فعالیت‌های قرآن و نماز دانشگاه پیام نور کشور بود.

همچنین در این جلسه بر برگزاری کلاس‌های آموزش زبان عربی، برگزاری گفتمان‌های دینی، تعیین اولویت‌ها و نیازسنجی دانشجویان در اجرای برنامه‌ها، تهیه بانک اطلاعاتی دانشجویان، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و نهادینه‌سازی اهمیت قرآن و ایجاد انگیزه در بین دانشجویان برای افزایش فعالیت‌های قرآنی در بین دانشجویان تاکید شد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول