اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه پیام‌نور استان یزد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: امسال برای سومین سال متوالی، طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه پیام‌نور استان یزد برگزار می‌شود.

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه پیام‌نور استان یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان یزد، حجت‌الاسلام سید مهدی صدرالساداتی اظهار داشت: امسال دانشگاه پیام‌نور استان یزد برای سومین سال پیاپی شاهد حضور دانشجویان و اساتید در طرح ضیافت اندیشه ماه مبارک رمضان می‌شود.

وی با اشاره به ایام فراغت از تحصیل برای دانشجویان و اساتید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان افزود: این طرح در سال‌های گذشته با استقبال خوبی روبه‌رو شد به نحوی‌که در سال 89 این طرح با حضور دانشجویان، در سال 90 با حضور اساتید و امسال با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود و به طور قطع فضایی معنوی همراه با تعامل در این ماه پرخیر و برکت خواهیم داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام‌نور استان یزد در ادامه به استقبال خوب دانشجویان از طرح ضیافت اندیشه اشاره کرد و گفت: طول دوره برای اساتید مدت 10 روز و برای دانشجویان 16 روز خواهد بود.

صدرالساداتی خاطرنشان کرد: در این دوره دانشجویان علاوه بر بهره‌گیری از معارف دینی و شرکت در کارگاه‌های متنوع آموزشی، کرسی‌های آزاد اندیشی، جریان‌شناسی رسانه، شبی با شعر، محافل انس با قرآن، شبی با شهدا، کارگاه مهارت‌های رسانه‌ای، پاتوق مشاوره، مباحث اخلاقی اسلامی و ... معادل چهار واحد درسی از حوزه معارف را نیز اخذ می‌کنند.

وی عنوان کرد: طرح ضیافت اندیشه دارای دو رویکرد آموزشی و تربیتی است که تلفیق این دو رویکرد در حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه‌ها موثر است.

صدرالساداتی بیان کرد: تجربه موفق دانشگاه در برگزاری این طرح در سال‌های گذشته، مسئولان دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه را به برنامه‌ریزی منسجم‌تر ترغیب کرد.

وی با اشاره به شور و هیجان جوانی عنوان کرد: ما در برابر روح آماده و استعدادهای بالقوه جوانان که ثمره‌های این انقلاب هستند،مسئولیت داریم و باید این استعدادها را در جهت مناسب سوق دهیم.

وی متمرکز بودن طرح ضیافت اندیشه را در افزایش کیفیت آن موثر دانست و گفت: کشوری مانند ایران که بیشتر جمعیت آن را جوانان تشکیل می‌دهد و با هجمه‌های همه دنیای کفر به مقابله برخواسته نیاز به هزاران الگوی علمی همچون شهید چمران، شهید آوینی، شهید مطهری، شهید احمدی روشن و ... دارد که از بطن همین دوره‌ها سلاح علم را به سمت منافع غرب نشانه رود.

انتهای پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول