اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان:

نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد پیام‌ نور تفت فارغ‌التحصیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تفت با موفقیت و کسب درجه عالی، پایان‌نامه خود را ارائه داد.

نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد پیام‌ نور تفت فارغ‌التحصیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان یزد، اکبر ذوالفقاری اظهار داشت: این دانشجو نخستین دانش آموخته کارشناسی‌ارشد این دانشگاه است که در رشته زبان و ادبیات فارسی محض فارغ‌التحصیل شد.

وی افزود: در این کار پژوهشی درباره انواع روایات، شخصیت‌پردازی، عناصر داستان، کشمکش‌ها، حوادث، گفتگوها و سایر موارد داستانی در منظومه الهی‌نامه عطار بحث و تحقیق شده است.

در ادامه جلسه، سیدعلی قاسم‌زاده، ممتحن خارجی این پایان‌نامه جدید، بکر بودن موضوع را از نقاط قوت این کار پژوهشی عنوان کرد و بر رفع برخی از اشکالات شکلی و تایپی این پایان‌نامه تاکید کرد.

در جلسه دفاع از این پایان‌نامه، یدالله شکیبافر، استاد راهنما توضیحاتی درباره مراحل اجرای این پایان‌نامه ارائه کرد و سپس دانشجو یدالله رجایی به تشریح روش جمع‌آوری اطلاعات و نتایج تحقیق خود پرداخت.

هم‌اکنون در دانشگاه پیام نور مرکز تفت که در سال 69 با 300 دانشجو آغاز به کار کرد، 3 هزار و 497 دانشجو در 44 رشته کارشناسی و 249 دانشجو در دو رشته کارشناسی‌ارشد تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول