اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان امسال

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه پیام‌نور اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان سومین دوره طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان این دانشگاه را در تابستان سال جاری برگزار می‌کند.

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه پیام‌نور اصفهان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی طرح ضیافت اندیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه رمضان میزان کارهای فرهنگی کاهش پیدا می‌کند نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور از دو سال پیش تصمیم گرفت در این ماه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با جنبه‌های معرفتی کند.

محمدرضا نصری افزود: محوریت برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه با برنامه‌های فرهنگی است و این طرح با اردوهای معرفتی آموزشی، برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی، مشاوره‌های دینی مذهبی و برگزاری مسابقات مختلف همراه است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی این طرح نیز در راستای مباحث آموزشی است و به پیشرفت معرفتی دانشجویان کمک شایانی می‌کند.

دبیر اجرایی طرح ضیافت اندیشه درباره زمان برگزاری اردوهای طرح ضیافت اندیشه گفت: این اردوها از آغاز ماه مبارک رمضان و از 22 تیرماه به صورت دو اردوی مجزای چهار روزه برای خواهران و برادران دانشجو برگزار و پس از آن کلاس‌های آموزشی این طرح از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها در دو گروه غیر حجمی و حجمی برگزار می‌شود، بیان داشت: کلاس‌های حجمی با جمعیتی در حدود 600 نفر به صورت متمرکز برگزار می‌شود و کلاس‌های غیر حجمی به صورت غیر متمرکز است و در هر کلاس حدود 50 تا 60 نفر حضور دارند، ضمن اینکه تمام کلاس‌ها ظرف مدت هشت روز از آغاز ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد.

نصری با اشاره به اینکه برخلاف سال‌های گذشته این طرح به صورت جداگانه برای خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود و از اساتید خانم نیز برای تدریس استفاده شده است، تاکید کرد: امتیازات ویژه‌ای برای افراد فعال و ممتاز این طرح در نظر گرفته شده و پس از برگزاری آزمون نهایی نیز، 4 واحد درسی از درس‌های گروه معارف طبق سرفصل آموزشی طرح برای تمام شرکت‌ کنندگان لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام در این طرح تا 24 خردادماه است و تمام دانشجویان علاقه‌مند به حضور در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت www.nahadamin.ir ثبت‌نام کنند.

هم‌چنین این طرح از 22 تیرماه با برگزاری اردوهای آموزشی معرفتی آغاز و تا هشتم مرداد سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول