اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان یزد:

یک سوم دانشجویان استان یزد در پیام‌نور تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان یزد گفت: در حال حاضر یک سوم دانشجویان استان یزد در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند.

یک سوم دانشجویان استان یزد در پیام‌نور تحصیل می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباس کلانتری در نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد و مدیران حوزه آموزش استان یزد با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار دانشجو در 11 مرکز و دو واحد کلاسی مشغول به تحصیل هستند که این میزان یک سوم جمعیت دانشجویی استان یزد را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در دانشگاه پیام‌نور استان یزد یک رشته دکتری داریم و در کنار توسعه کمی دانشگاه پیام‌نور، توسعه کیفی نیز داشته‌ایم.

کلانتری خاطرنشان کرد: به زودی 30 عضو هیئت علمی با درجه استادیاری در دانشگاه پیام‌نور جذب می‌شوند.

وی با اشاره به فضاهای مورد پیام‌نور استان یزد اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری کلیه فضاهای آموزشی مورد نیاز در استان یزد برای دانشگاه پیام نور را تامین کنیم.متوسط فضای پیام‌نور در کشور یک متر است اما در یزد این میزان فضا به 2.5 متر می‌رسد و امیدواریم تا پایان سال به سه متر برسد.

کلانتری در مورد ارتباط دانشگاه پیام‌نور استان یزد با صنعت عنوان کرد: ارتباط ما با صنایع تاکنون ضعیف بوده اما به تازگی با راه‌اندازی رشته‌های فنی ارتباطمان با صنایع بیشتر خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به طرح عفاف و حجاب در استان یزد اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور طرحی جامع و کامل را در زمینه عفاف و حجاب اجرا کرده و این طرح در شورای فرهنگی پیام‌نور نیز مطرح و تایید و به عنوان پایلوت در یزد اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این طرح یک سال کار اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و برگزاری 15 کرسی آزاداندیشی مرتبط با عفاف و حجاب تهیه شد.

کلانتری عنوان کرد: به جای اینکه کارهای سلبی انجام دهیم، کارهای ایجابی در طول اجرای این طرح انجام دادیم و اکنون بسیاری از استان‌ها خواهان اجرای این طرح هستند.

وی همچنین از راه‌اندازی نخستین مرکز مستقل خواهران در یزد خبر داد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول