اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری اجرایی می‌شود

راه‌اندازی کانون فرهنگی فاطمة‌الزهرا پیام نور شهرکرد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد از راه‌اندازی کانون فرهنگی فاطمة‌الزهرا این دانشگاه در سال‌ جاری خبر داد.

راه‌اندازی کانون فرهنگی فاطمة‌الزهرا پیام نور شهرکرد

محمد قلمکاریان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: اجرای طرح مهندسی فرهنگی همزمان با ورود دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه آغاز و تا پایان دوره تحصیلاتی وی ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های این طرح، گفت: آموزش مهارت زندگی، پوشش و روابط اجتماعی؛ آموزش قرآن کریم، تربیت مربی فرهنگی، آموزش خانواده، کارآفرینی، اشتغال، پژوهشگری و آزمون مهدویت از جمله برنامه‌های این طرح محسوب می‎شود.

قلمکاریان همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی این دانشگاه در سه ماهه نخست سال‌جاری، گفت: از ابتدای سال‌ جاری چندین سمینار شامل انرژی هسته‌ای، تنوع زیستی، شعر دانشجویی، سمینار علمی رباتیک، مسابقات فرهنگی و علمی پل ماکاورنی؛ نجات تخم مرغ و مسابقه سیره امام در این دانشگاه برگزار شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد از راه‌اندازی کانون فرهنگی فاطمه‌الزهرا(س) در این دانشگاه خبر داد و گفت: کانون فرهنگی فاطمه‌الزهرا(س) زیر نظر کانون فرهنگی هنری مساجد استان در سال‌جاری کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه، گفت: این دانشگاه با برخورداری از یک فضای آموزشی در چهار طبقه با مساحتی در سطح 3 هزار و 852 متر مربع به لحاظ آموزشی با کمبود فضا مواجه نیست.

قلمکاریان از تجهیز 9 آزمایشگاه و سه کارگاه در این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته با صرف 120 میلیون تومان آزمایشگاه این دانشگاه تجهیز و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته آزمایشگاه زبان این دانشگاه در تابستان امسال بهره‌برداری خواهد شد، همچنین تا پایان سال‌جاری نیز شاهد بهره‌برداری از آزمایشگاه روان‎شناسی این دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول