اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

طرح ضیافت اندیشه در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ضیافت اندیشه دارای دو رویکرد آموزشی و تربیتی است که در مراکز دانشگاهی این استان و پیام‌نور برگزار می‌شود.

طرح ضیافت اندیشه در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رضا یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: امسال برای سومین سال پیاپی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور دانشجویان و اساتید در طرح ضیافت اندیشه ماه مبارک رمضان خواهند بود.

یوسف‌وند با اشاره به ایام فراغت از تحصیل برای دانشجویان و اساتید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت: این طرح در سال‌های گذشته با استقبال خوبی روبرو شد و فضای معنوی همراه با تعامل در این ماه پرخیر و برکت ایجاد شد.

وی در ادامه به استقبال خوب دانشجویان از طرح مذکور اشاره کرد و گفت: طول دوره برای اساتید مدت 10 روز و برای دانشجویان 16 روز خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این دوره دانشجویان علاوه بر بهره‌گیری از معارف دینی و شرکت در کارگاه‌های تاریخ علم، اندیشه سیاسی اسلام، کرسی‌های آزاداندیشی، جریان شناسی رسانه، شبی با شعر، محافل انس با قرآن، شبی با شهدا، کارگاه مهارت‌های رسانه‌ای، پاتوق مشاوره، نهضت اخلاقی اسلامی و... معادل چهار واحد درسی از حوزه معارف را نیز اخذ خواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه دارای دو رویکرد آموزشی و تربیتی است که تلفیق این دو رویکرد در حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه‌ها مؤثر است.

یوسف‌وند گفت: تجربه موفق دانشگاه‌ها در برگزاری این طرح در سال‌های گذشته، مسئولین دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها را به برنامه‌ریزی منسجم‌تر ترغیب کرد.

وی به شور و هیجان جوانی اشاره کرد و گفت: در برابر روح آماده و استعدادهای بالقوه جوانان که ثمره‌های این انقلاب هستند مسئولیت داریم و باید این استعدادها را در جهت مناسب سوق دهیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد متمرکز بودن طرح ضیافت اندیشه را در افزایش کیفیت آن مؤثر دانست و گفت: کشوری مانند ایران که بیشتر جمعیت آن را جوانان تشکیل می‌دهد و با هجمه‌های همه دنیای کفر به مقابله برخاسته، نیاز به هزاران الگوی علمی همچون شهید احمدی‌روشن دارد که از بطن همین دوره‌ها سلاح علم را به سمت منافع غرب نشانه رود.

یوسف‌وند آخرین مهلت ثبت نام طرح تابستانی ضیافت اندیشه دانشجویان و اساتید را 30 خرداد در سایت http://yu.masjedun.com اعلام کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول