اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور فردوس خبر داد

بهره‌برداری از فاز دوم دانشگاه پیام ‌نور فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس گفت: فاز دوم دانشگاه پیام نور این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از فاز دوم دانشگاه پیام ‌نور فردوس

مهدی اخگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز دو دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس از سال 87 آغاز شده و به دلیل ضعف پیمانکار تاکنون ادامه یافته است.

وی افزود: فاز دو دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس شامل فضای اداری و آموزشی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع اجرا و تاکنون نیز بیش از یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور فردوس از اختصاص 350 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تکمیل فاز دو این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: با جذب اعتبار جدید فاز دو دانشگاه پیام نور فردوس در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اخگری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 800 دانشجو در 37 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس هستند.

وی با اشاره به اضافه شدن رشته کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری از ابتدای مهرماه سال تحصیلی جاری به رشته‌های این دانشگاه گفت: در حال حاضر 150 دانشجو در این رشته مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور فردوس همچنین از احتمال افزایش رشته‌های این دانشگاه خبر داد و افزود: در صورت موافقت از مهرماه سال آینده پنج رشته کارشناسی و سه رشته کارشناسی ارشد شامل روانشناسی، جامعه‌شناسی و مدیریت به رشته‌های این دانشگاه اضافه می‌شود.

اخگری احداث مجتمع فرهنگی با 30 درصد پیشرفت، احداث سوله ورزشی با 65 درصد پیشرفت با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان، محوطه‌سازی و دیوارکشی دانشگاه با اعتبار 150 میلیون تومان را از جمله پروژ‌‌ه‌های در دست اقدام دانشگاه پیام نور فردوس عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دو طرح احداث سالن آزمون‌ها و احداث ساختمان تحصیلات تکمیلی با اعتبار مورد نیاز 2 میلیارد تومان نیز پیشنهاد شده که تاکنون اقدامی در این ارتباط انجام نشده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول