اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی مقطع دکترا در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، تحصیلات تکمیلی در پیام‌نور این استان ایجاد می‌شود.

راه‌اندازی مقطع دکترا در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند ظهر امروز در نشست خبری با ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور با توجه به امکانات و اعتبارات از لحاظ علمی رشد خوبی در سطح کشور داشته است.

وی گفت: طرح تجمیع مراکز دانشگاهی، سامانه جذب اساتید حق‌التدریسی، برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی، جذب اساتید نخبه از جمله دلایل عملکرد مطلوب در بحث آموزشی بود.

یوسف‌وند ضمن اشاره به توسعه فیزیکی دانشگاه گفت: با خرید بیش از 20 هزار مترمربع زمین در منطقه بلهزار یاسوج فضای آموزشی و علمی این دانشگاه تا پایان سال 90 به بیش از 36 هزار مترمربع می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به وجود 180 کد رشته تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور یاسوج اظهار داشت: با نشست‌ها و کارهای کارشناسی و با توجه به ظرفیت موجود در استان به لحاظ علمی چند رشته غیر مرتبط حذف و رشته‌های جدید دیگر به این دانشگاه اضافه می‌شود و هم اکنون نیز در حال بررسی طرح ایجاد تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا در استان هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور و دبیر همایش ملی اسلام و ایتام همچنین از برگزاری این همایش در تاریخ 26 تیرماه با همکاری کمیته امداد استان و با حضور مسئولان کشوری خبر داد و افزود: هم‌اکنون 220 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است که این همایش در تاریخ ذکر شده با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری چند همایش دیگر از جمله همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی در مهرماه و همایش اسلام و ولایت خبر داد و عنوان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان در زمینه حجاب و عفاف از جمله سه دستگاه برتر در سطح استان شناخته شده و به همین منظور به زودی همایش حجاب و عفاف را برگزار می‌کنیم.

یوسف‌وند در پایان این نشست ضمن تقدیر از خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان افزود: تمام تلاش خود را برای توسعه علمی، آموزشی و فرهنگی جوانان این استان می‌کنیم و در این راستا رسانه‌ها نقش مهمی را در اطلاع‌رسانی برنامه تخصصی و پژوهشی این دانشگاه دارند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول