اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای طوماری

دانشگاهیان پیام‌نور بناب از سربازان گمنام امام زمان قدردانی کردند

خبرگزاری فارس: استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب با امضای طوماری از اقدام هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور قدردانی کردند.

دانشگاهیان پیام‌نور بناب از سربازان گمنام امام زمان قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، در این طومار خطاب به وزیر اطلاعات آمده است: اقدام تحسین‌برانگیز سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور شهیدان شهریاری، احمدی روشن و قشقایی که موجبات دلگرمی ملت ایران را فراهم آورد، بیانگر اشراف اطلاعاتی و اراده انقلابی و دشمن‌شکن سربازان گمنام امام زمان(عج) و استیصال و ناکامی سناریوهای شیطانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

در این طومار اضافه شده است: قدرت عملیاتی و نفوذ عمقی رادمردان وزارت اطلاعات که خواب‌های دشمنان نظام اسلامی را به کابوسی وحشتناک مبدل ساخته، بی‌شک ریشه در ایمان نافذ و بصیرت ولایی آنان دارد.

دانشگاهیان پیام‌نور مرکز بناب در ادامه این طومار با هشدار به استکبار جهانی و مزدوران تروریست و جنایتکار آن‌ها تاکید کرده‌اند: دشمنان باید بدانند راهی که ملت ایران برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان گرانقدر هسته‌ای برگزیده، برگشت‌ناپذیر است.

در بخش دیگری از این طومار خطاب به سربازان گمنام امام زمان(عج) آمده است: دست و بازوی پولادین شما را می‌بوسیم که دشمنان انقلاب اسلامی را اینگونه در پنجه اقتدار خویش فشرده و باران عزت و سربلندی را بر سرمان می‌بارانید. خروش رعد آسایتان را از اعماق جان می‌ستاییم که خون غیرت و همیت را در رگ‌های وطن به جوش می‌آورد و از خداوند متعال توفیق روزافزون تمام مجموعه خدوم، انقلابی، مجاهد و مؤمن وزارت اطلاعات را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول