اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ـ هنری ارشاد همدان:

دفتر دائمی امام رضا(ع) در مجتمع شهیدآوینی همدان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ـ هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: دفتر دائمی امام رضا (ع) را در مجتمع شهید آوینی افتتاح می‌کنیم تا از این پس برنامه‌های مرتبط با امام رضا (ع) در استان از این دفتر پیگیری شود.

دفتر دائمی امام رضا(ع) در مجتمع شهیدآوینی همدان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران هفته فرهنگ رضوی را یکی از برنامه‌های مؤثر در بخش فرهنگی استان برشمرد و افزود: وجود امام رئوف در ایران افتخار ما ایرانیان است چرا که ما در هر لحظه می‌توانیم با ارتباط قلبی با این امام موجبات آرامش خود را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در هفته فرهنگ رضوی برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها اکران فیلم "شب" به مدت شش شب از ساعت 20:30 در سالن سینمایی مجتمع شهید آوینی است که این فیلم برای نخستین بار در همدان اکران می‌شود.

معاون فرهنگی- هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان داشت: از این پس دفتر دائمی امام رضا (ع) را در مجتمع شهیدآوینی افتتاح می‌کنیم تا مباحث مرتبط با امام رضا(ع) در استان را از این دفتر پیگیری کنیم.

وی از برپایی هشت غرفه نمایشگاهی در محوطه باز مجتمع شهیدآوینی خبر داد و گفت: غرفه کتاب‌ها و آثار پژوهشی فرهنگ رضوی، غرفه پرده‌خوانی، غرفه طب‌الرضا، غرفه عکاسخانه رضوی، آژانس رضوی، غرفه سفال و غرفه انتشارات به نشر در هفته فرهنگ رضوی پذیرای عموم مردم است.

فیض‌منش با همگانی عنوان کردن همه برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل تابستان و ایام اوقات فراغت خانواده‌ها، در هفته فرهنگ رضوی همه برنامه‌های این هفته برای مردم رایگان است و می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

به گفته وی، اعتبارات هزینه‌کردی برای برنامه‌های این هفته به صورت استانی تأمین شده است.

معاون فرهنگی ـ هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی به صورت متمرکز در مجتمع شهیدآوینی برگزار می‌شود عموم مردم همدان می‌توانند از ساعت 9:30 صبح تا 20:30 شب از برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول